مطالب میجیک

گزینه ایتالیایی مربیگری والیبال زنان در دیدار با مسوولان فدراسیون چه گفت؟

اولین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال بانوان، آمدن به ایران و دیدار با مسئولان فدراسیون والیبال بود.

به گزارش میجیک، الکساندرا کمدلی، بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال بانوان ایران، 30 آذرماه وارد ایران شد و با مسئولان فدراسیون والیبال دیدار کرد.

محمدرضا داورزنی: می‌خواهیم یکی از قدرت‌های جهانی در والیبال بانوان باشیم

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست گفت: والیبال پرطرفدارترین ورزش خانوادگی در ایران و به ویژه در بین دختران محبوب است. ما معتقدیم ظرفیت والیبال بانوان ایران بسیار خوب است و دست کمی از بسیاری از کشورهای آسیایی و جهان ندارد. والیبال تنها رشته ورزشی ایران است که اردوی ویژه بانوان دارد و این نشان دهنده اهمیت و نگاه فدراسیون به والیبال بانوان است. ما می خواهیم مانند مردان یکی از قدرت های جهانی در والیبال زنان باشیم.

وی در تشریح اهداف تعیین شده برای والیبال بانوان ایران گفت: برای رسیدن به این اهداف نیازمند برنامه و استراتژی هستیم که مسئولیت آن بر عهده سرمربی تیم ملی بانوان و حمایت فدراسیون است. ما به عنوان رئیس فدراسیون از برنامه تیم ملی بانوان حمایت کامل می کنیم.

داوری با تاکید بر اینکه تفاهم فدراسیون با سرمربیان تیم ملی مهم است، افزود: برای تدوین برنامه توسعه والیبال بانوان نیاز به تفاهم مشترک است و انتظار داریم سرمربیان در این زمینه حساسیت و دقت لازم را داشته باشند. توجه.” تبدیل شدن.

وی با بیان اینکه فدراسیون والیبال نمی خواهد در هیچ رده سنی برای بانوان جزیره ای باشد، تاکید کرد: باید برای رده های سنی جوانان و جوانان در کنار یک تیم ملی بزرگسالان برنامه داشته باشیم. یعنی سرمربی تیم ملی بزرگسالان بر برنامه تیم های پایه به ویژه نونهالان و نونهالان نظارت دقیق دارد. با توجه به کمبود تیم ملی در چهار سال آینده باید از این پس در تیم ملی جوانان حذف شود.

این داور با اشاره به حضور لژیونرهای والیبال ایران در جهان گفت: بانوان والیبالیست ایرانی انگیزه خوبی برای دیده شدن در این دنیا دارند و امیدوارم با کمک یکدیگر شرایط را درک کنیم تا دیده شوند. ” ما معتقدیم حجاب محدودیتی نیست که در این دنیا تحمیل شود و بازیکنان ایرانی می توانند با استفاده از تجربه شما به رشد چشمگیری دست یابند.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین به تعامل خوب فدراسیون با والیبال در کشورهای جهان از جمله ترکیه، صربستان، ایتالیا و آذربایجان اشاره کرد و گفت: محدودیتی برای اردوها و بازی های تدارکاتی تیم های ملی والیبال بانوان نداریم. .

داوری با تاکید بر اینکه والیبال مردان ایران تقریباً به هدف خود رسیده و اکنون ایده آل بزرگتر و جدیدتری برای خود رقم زده است، افزود: می خواهیم والیبال بانوان ایران را به یک قدرت جهانی تبدیل کنیم، کار بسیار سختی است، اما می تواند و معتقدیم. اگر می‌خواهیم موفق باشیم، می‌توان و نیاز به یک استراتژی بلندمدت دارد که قدم به قدم پیش برویم. اگر می‌خواهیم به اهداف بلندمدت بانوان در پنج سال آینده برسیم، باید به تیم ملی جوانان توجه ویژه داشته باشیم. از این به بعد

وی تاکید کرد: نگاه فدراسیون به والیبال بانوان هشت ساله است و منطقی است که انتظار پیشرفت فوری نداشته باشیم و باید برنامه را ادامه دهیم. پس نقاط ضعف والیبال بانوان را با دقت بررسی کنید و برای رفع آنها برنامه ریزی کنید. شاید مشکل اصلی به سطح فنی بازیکنان جوان برگردد که برای موفقیت در تیم ملی در بزرگسالی باید اصلاح شوند.

الکساندرا کمپدل: من عاشق کار روی والیبال بانوان ایران هستم

الکساندرا کمدلی همچنین گفت که از نظر فرهنگی، زنان ایرانی دارای قدرت های خاصی هستند که ممکن است زنان در بسیاری از کشورها این قدرت ها را نداشته باشند.

اولین انتخاب برای هدایت تیم ملی والیبال بانوان ادامه می دهد: برای تدوین برنامه باید با همه والیبال دوستان ایرانی صحبت کنم و نقاط قوت و ضعف این رشته ورزشی را بررسی کنم. قبل از پذیرش پیشنهاد ایران با بزرگان والیبال جهان صحبت کرده بودم تا در این رشته موفق باشم.

وی افزود: در مجموع از همکاری با فدراسیون والیبال ایران خوشحالم و برای شروع کار بسیار هیجان زده هستم. برای من بسیار مهم است که با مربی والیبال ایران ارتباط خوبی برقرار کنم.

«خوشبختانه در ایران فرصت خوبی برای مربیگری بانوان فراهم شده است، باشگاه والیبال بانوان فعال نیست و ایران در این زمینه خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به اهداف بانوان فدراسیون والیبال ایران گفت: هر آرزویی داشته باشی به آن می رسی. برای رسیدن به آن هدف باید کارگروهی با حضور مربیان ایرانی ایجاد کنیم تا با تفکر و برنامه ریزی مناسب حرکت را آغاز کنیم.

کمپبل با تاکید بر اینکه کار با تیم پایه و ارتقای تکنیک و ساختار یکی از سرگرمی های زندگی من است، گفت: مطمئنم اگر در این رده سنی به این موضوع رسیدگی شود، نتایج آن روی تیم ملی بزرگسالان دیده می شود. ایران در سال‌های آینده.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا