مطالب میجیک

گاهی در سالن ژیمناستیک تمرین می‌کنم/ هدفم مدال‌ است نه حضور در مسابقه

مهسا میرزطیبی درباره احتمال حضورش در این بازی در کشورهای اسلامی و آسیایی گفت: با توجه به رکوردهایی که به ثبت رسیده است، در تیم اعزامی حضور خواهد داشت.

به گزارش میجیک، رقابت‌های دوومیدانی در فضای باز از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و ورزشکاران نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور را که از 29 تا 30 اردیبهشت ماه در بخش بانوان برگزار می‌شود، برگزار می‌کنند.

مهسا میرزطیبی درباره پیگیری روند تمرینات خود قبل از شروع مسابقات فضای باز به میجیک گفت: تمریناتم را طبق روال قبلی ادامه خواهم داد. مسابقات مهمی مانند کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی را پیش رو داریم و فکر می کنم مسابقات ابتدای فصل و مسابقات قهرمانی کشور نیز آزمونی برای ورود خوب و حضور در مسابقات بین المللی است.

رکورددار پرتاب نیزه بانوان ایران درباره تمریناتش در چند ساعتی که ورزشگاه آفتاب انقلاب در اختیار مردان است، گفت: بیشتر تمریناتم را در آفتاب انقلاب انجام دادم و اگر در زمان بندی مشکل داشتم به ورزشگاه آفتاب انقلاب می رفتم. وقتی جوانتر بودم باشگاه ورزشی.» در آنجا تمرین کردم و تمام مسابقات قهرمانی ژیمناستیک را در آنجا بردم.

وی افزود: به دلیل اینکه در این فصل می توانیم تمرینات شیب دار را در خارج از خانه انجام دهیم، گاهی به کوه یا دشت می روم و تمرین در محل را نیز تجربه می کنم.

میرزات طبیبی درباره احتمال حضورش در ورزش های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی گفت: خیلی از دختران کارنامه و جایگاهی که من دارم را ندارند و اگر بخواهند دختری را به مسابقات مختلف بفرستند، من هستم. یکی از نامزدها.” برعکس امسال هدفم فقط حضور در مسابقه نیست، بلکه می خواهم عملکرد خوبی داشته باشم و مدال بگیرم. بنابراین، فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا