گامی دیگر در راستای تحول هیئت های ورزشی کیش

کیش

به گزارش میجیک از کیش، مهدی افشون گفت: هیئت ورزش با حق رای می تواند در «تصمیم گیری، ارائه برنامه ها و پیشنهادات گروه ورزش» سهیم باشد.

رئیس شورای ورزش همگانی کیش با بیان اینکه در گذشته شورای ورزش در مجمع فدراسیون عضویت نداشت، افزود: رئیس شورای ورزش که حق رای دارد می تواند نقش موثری در توسعه کیش داشته باشد. ورزش ها.

بنابراین گزارش میشم حافظی رئیس هیئت شطرنج کیش درباره اعضای رئیس شورای ورزش این منطقه در مجمع فدراسیون ورزش های کشوری آمده است: از این پس هیئت ورزش کیش می تواند فعالیت کند. به طور مستقل و موفق تر از همیشه

وی تصریح کرد: این جزیره با ظرفیت موجود می تواند میزبان رویدادهای مختلف ورزشی در کشور باشد.

در ادامه این نشست خبری ارسلان قربانی رئیس هیات تنیس کیش گفت: با تامین حضور هیات ورزش در مجمع فدراسیون، هیات ورزش استقلال و حق رای در مجمع می یابد. فدراسیون و این اقدام مهم و ارزشمند برای جامعه ورزش کیش خبر خوشحال کننده ای است گفت: ارتباط و تعامل با فدراسیون ورزش های دولتی که به صورت مستقل ظرفیت ها و توانمندی های کیش را در عرصه ورزش مطرح می کند.

به گفته قربانی، با ایجاد زیرساخت های لازم، جشنواره ها و رویدادهای مختلف ورزشی در راستای ارتقا و توسعه ورزش کیش برگزار می شود.

ارسلان قربانی گفت: با استقلال هیئت ورزشی می توانیم نقش موفق تری را در «نظارت، نظارت، ارائه برنامه و مشاوره» در حوزه ورزش به ویژه رشد گردشگری ورزشی در کیش ایفا کنیم.

حمزه زائری رئیس شورای والیبال کیش گفت: با حضور محل ورزش کیش در مجمع فدراسیون ورزش های کشوری از روند برگزاری دوره های آموزشی، مسابقات و … مطلع می شویم.

زائری یکی از ویژگی های حق رای شورای ورزش در مجمع فدراسیون را تسریع در فرآیندهای اداری در وزارت ورزش و جوانان کشور دانست.

مهرداد توتلی رئیس هیئت دوچرخه سواری کیش با بیان اینکه این اقدام اساسی و اصولی است، گفت: هیئت ورزش کیش بر خلاف ادارات دولتی مانند آموزش و پرورش فاقد استقلال بوده و حق رای در مجمع مربوطه را ندارد. فدراسیون

وی افزود: با تلاش تیم مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد کیش و توجه ویژه به ورزش حرفه ای، قهرمانی و توسعه گردشگری ورزشی در جزیره کیش، این موضوع برای پیگیری از سوی این وزارتخانه در دستور کار قرار گرفت. ورزش و جوانان.

توتلی در ادامه بیان کرد: ارتباط و تبادل ورزشکاران با حضور هیئت ورزشی در مجمع فدراسیون فراهم می شود و قطعا در توسعه اقتصادی، جاذبه های گردشگری و برگزاری اردوهای ورزشی در جزیره موثر خواهد بود.

شایان ذکر است در جلسه روز پنج شنبه 5 آبان ماه با تصمیم گیری و نهایی شدن استقلال تیم ورزشی جزیره کیش و حق رای در انتخابات مجمع فدراسیون های ورزشی کشوری، آیین نامه جدید هیات ورزشی از استان با دستور وزیر ورزش و جوانان اعلام شد.

46

دکمه بازگشت به بالا