مطالب عمومی

کمیسیون انتخابات عراق: از ۳۴۰ شکایت دریافتی، ۳۲۲ شکایت رد شد

کمیسیون انتخابات عراق از رد 322 شکایت از مجموع 340 شکایت دریافتی در سومین روز از انتخابات شکایات پارلمانی خبر داد و اعلام کرد که تنها 18 شکایت دریافتی مورد تایید این کمیسیون قرار گرفته است.

به گزارش میجیک، کمیسیون انتخابات عراق در گزارشی از سومین روز بررسی شکایات انتخابات پارلمانی که شامگاه جمعه (اول آبان ماه) منتشر شد، اعلام کرد که امروز در مجموع 340 شکایت از نتایج انتخابات بررسی شده است. 322 که به دلایل مختلف وجود داشت ، از جمله عدم وجود شواهد کافی یا عدم وجود TPS واضح و مغایر با مفاد ماده 38 قانون انتخابات ، رد شد.

به گزارش السومریه نیوز ، کمیسیون انتخابات در بیانیه ای اعلام کرد: “18 شکایت در روز شنبه تایید شد ، در نتیجه رای 234 حوزه انتخابیه در استان های صلاح الدین ، ​​بصره و بغداد بازشماری می شود.”

کمیسیون مستقل انتخابات در بیانیه خود تأکید کرد که به بررسی همه شکایات و گزارش روزانه خود ادامه می دهد و بیان می کند که بازشماری دستی آرا با حضور نمایندگان نامزدهای رقیب در نظرسنجی های استان انجام می شود.

کمیسیون انتخابات عراق روز جمعه در گزارشی در دومین روز بررسی شکایات عمومی انتخاباتی اعلام کرد که از مجموع 295 شکایت دریافتی، 294 شکایت رد شده و تنها با بررسی یک شکایت در استان کرکوک موافقت کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا