کمرانی: میدان‌های بزرگ برای مهروز ساعی دشوار است/ بانوان تکواندوکار مشکل فنی دارند

بانوان

کمرانی: میدان‌های بزرگ برای مهروز ساعی دشوار است/ بانوان تکواندوکار مشکل فنی دارند

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو بانوان درباره عملکرد ضعیف مهروز سای مربی تیم ملی در رقابت های ترکیه گفت: برای فردی که سال ها از تکواندو دور بوده و اکنون مربی تیم ملی است، میدان سخت و دشوار خواهد بود.

مهرو کامرانی در گفت وگو با میجیک، درباره نتایج ضعیف تکواندوی بانوان ایران در دو رویداد قهرمانی جهان و تورنمنت ترکیه، اظهار کرد: نتایج کسب شده در رقابت های جهانی را با نتایج تیم ملی در باکو مقایسه کنید. قهرمان جهان. در کمیته ملی المپیک و فدراسیون هم موجود است که نوشته ام و امضا کرده ام که ناهید کیانی در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی مدال طلا خواهد گرفت. او همیشه بهترین بوده و در هر رویدادی که انجام داده بهترین نتایج را کسب کرده است. او همیشه در سطح فنی خوبی است. ما چندین سال با او کار کردیم و اکنون از نظر تجربه در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. کیانی اگر مشکل روحی و روانی نداشته باشد و بخواهد همیشه می تواند بهترین باشد و در هر شرایطی بدرخشد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو بانوان درباره پیش بینی نتایج کیانی در المپیک پاریس گفت: دو بار او را به وزن المپیک رساندیم. با این حال، هنوز مشکلاتی وجود دارد و باید از نظر قدرت بدنی قوی‌تر باشیم. اگر بتواند بخشی از مشکلاتی را که دارد حل کند و شرایط روحی اش خوب باشد، شایسته بهترین نتیجه در المپیک است.

کامرانی در خصوص نتایج ضعیف دیگر تیم های کاراته بانوان ایران گفت: با این نتایج باید عملکرد کادر فنی را زیر سوال ببرم اما نمی خواهم چیزی بگویم که روی هر عملکردی تاثیر منفی بگذارد. از تیم نمی خواهم به خاطر انتقاداتم آینده بازیکنان به خطر بیفتد. من همیشه دوست دارم بچه ها بهترین مدال ها را کسب کنند زیرا آنها شایسته آن هستند. بچه های ما در تجربه خوب هستند و فقط باید تجربه کسب کنند.

وی افزود: کوثر آسه می تواند در وزن 2 المپیک و وزن 5 جهانی بهترین باشد، هرکسی که با آنها کار می کنیم در مسیر خوبی هستند و آینده درخشانی دارند. پریسا جوادی مقابل چینی ها که طلای جهان را در بازی های داخل سالن کسب کردند به برتری رسید یا دیگر بازیکنان ما در بازی های المپیک قهرمان شدند. کیمیا همتی در مسابقات جهانی ویلیامز را شکست داد. همه مردم ما در زمانی که رنکینگ نداشتند تا پای سکو رفتند اما حالا مردم ما به رتبه بالا باختند. برای هر کدام از این بچه ها برنامه خاصی داریم.

کامرانی در پاسخ به این سوال که مشکل تکواندوی بانوان ایران را چه می داند، گفت: البته مشکل بچه های ما فنی است. تکواندوی بانوان روی تخته است. با بچه ها به هماهنگی خیلی خوبی رسیده ایم و تیم منسجمی داریم. شاید الان بچه ها با کادر فنی هماهنگ نباشند و این کار خیلی طول بکشد. من شبانه روز با تیم کار کردم. تیم از نظر فنی در حال پیشرفت است. امیدوارم همه چیز به حالت عادی برگردد و بچه ها اعتماد به نفس خود را پیدا کنند. همه مردم ما شایسته حضور در صحنه جهانی هستند. در رقابت های جهانی چیزی که می خواهم این است که روی سکوی تیم قرار بگیرم. من دوست ندارم که مانند برخی از کشورها فقط به مهره های تک تکیه کنیم. مشکل ما این بود که بچه ها در پایه قوی نبودند اما الان در رده نوزاد و نوجوان بچه ها بهتر می شوند و این نشان می دهد که علم تکواندو در ایران پیشرفت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به نتایج ضعیف تکواندو بانوان ایران در تورنمنت ترکیه که با هدایت مهروز ساعی به دست آمد، خاطرنشان کرد: با این حال مربی ای که سال ها در کنار او بود از تکواندو بیرون آمد و به یکباره مربی تیم شد. تیم ملی. ، مزارع بزرگ برای او دشوار است. او برای کسب تجربه باید با یک مربی خوب کار کند. تکواندو رشته ای است که قوانین آن مدام در حال تغییر است و مربیان برای موفقیت در این رشته باید به روز شوند.

کامرانی در پایان گفت: برای تیم ملی تکواندوی دختران و پسران ایران در مسابقات آینده آرزوی موفقیت دارم. در تکواندو افراد با استعدادی داریم که با برنامه ریزی درست و حمایت خوب می توانند موفق شوند. امیدوارم دختران بتوانند به سکوی تیم جهانی برسند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا