کشف خودروی قاچاق ۱۰ میلیارد تومانی در تهران

تهران | خودرو

معاون نظارت و نظارت سازمان امنیت استان تهران از کشف خودروهای قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد تومان در تهران خبر داد.

به گزارش میجیک، سید علی میرموسوی با بیان اینکه بر اساس ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هرکس کالا و ارز را قاچاق و حمل یا نگهداری کند، گفت: علاوه بر ضبط کالا یا ارز، ضبط می شود. با جریمه نقدی محکوم شد. می توان گفت: خودروی قاچاق کشف شده در تهران برای استفاده سرویس دهندگان وارد کشور شده اما فروشنده آن را برای استفاده شخصی بدون مجوز واردات فروخته است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این پرونده 10.5 میلیارد تومان است، تصریح کرد: این اقلام توسط بازرس سازمان حراست کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

رئیس اداره بازرسی و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در ادامه از شهروندان خواست نسبت به گزارش قاچاق یا احتکار کالا از طریق سامانه 124.ir اقدام کنند و گفت: همچنین در اجرای طرح بازرسی و بازرسی در پایان سال جاری و بالغ بر 400 میلیون تومان کالای قاچاق از یک واردکننده قطعات خودرو کشف شده است.

به گفته این مسئول، طرح بررسی و نظارت بر کالاهای قاچاق به ویژه قطعات خودرو در سطح استان اجرا می شود و بازرسان این اداره کل با همکاری سایر دستگاه های اجرایی، نیروی انتظامی بر عرضه این کالاها در بازار نظارت دارند. و آژانس های امنیتی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا