مطالب میجیک

کرونا و بلاتکلیفی فینال بسکتبال بانوان/ طائرپور: می‌ترسیم بازی کنیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن در دیدار آخر با تیم بانوان گرگان گفت: ما می ترسیم که به دلیل آسیب دیدگی احتمالی بازیکنان ، این بازی در پی وقوع کورونا انجام شود.

به گزارش میجیک ، فینال فوتبال بانوان بین تیم های بانوان بهمن تهران و گرگان به دلیل سکته‌های قلبی تا مارس به تعویق افتاد. تقریباً سه ماه پس از پایان مسابقات ، ستاد ملی نبرد کرونا در ورزش اخیراً از افتتاح ورزشگاه ها و مسابقات در چندین رشته انفرادی خبر داد. حسن روحانی همچنین روز شنبه 17 مه اعلام کرد فعالیت های ورزشی بعد از عید سعید فطر بدون بیننده و بررسی پروتکل های بهداشتی انجام می شود ، اما فدراسیون بسکتبال هنوز تصمیمی در مورد فینال بانوان نگرفته است. به نظر می رسد اجرای یک بازی بسکتبال به دلیل درگیری شدید بین بازیکنان تیم بسیار ریسک پذیر است و باید تصمیمات درستی درباره آن گرفته شود.

نازی تایرپور ، سرمربی سرمربی تیم بهمن در گفت و گو با میجیک اظهار داشت: ما ترس داریم که این بازی با توجه به شیوع کورونا به پایان برسد ، زیرا ممکن است که این بازیکن مصدوم شود ، تصمیم بگیریم.

وی با بیان اینکه زنان تیم مخالف گرگان برای اعلام پایان لیگ بدون برگزاری مسابقه عقب هستند و گفت: گرگان می خواهد بازی برگشت را برگزار کند برگزار خواهد شد ، اما با وجود نتیجه گیری ، هنوز مشخص نیست چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد ، اگرچه این عمل خطرناک است زیرا اگر بازی تحت تأثیر قرار گیرد ممکن است خانواده درگیر شود. درعوض ، باید تصمیم را بررسی کنیم.

سرمربی بهمن اضافه کرد: “کار لیگ مشخص می شود زیرا ما پول زیادی خرج می کنیم و از نظر مالی پیش می رویم اما این عدم قطعیت بسیار دشوار است.” اگر نه کرونا ، ما دوست داریم بازی کنیم زیرا ما سخت کار کرده ایم و یک سال کل تمرین و بدن سازی را انجام داده ایم ، اما خطرناک است.

وی به سطح بالای درگیری در بسکتبال اشاره کرد و گفت: “این بازی بسیار نزدیک است و اختلافات زیادی وجود دارد. بنابراین مسافت مشاهده نمی شود ، بنابراین اعلام نهایی مسابقات در لیگ مهم تر است.” البته این تصمیم از دست من خارج شد و تیم گرگان مجبور شد این تصمیم را اعلام کند.

سرانجام ، طایف پور ادعا کرد: “پیش از این ، نامه ای نوشتیم که از ما خواسته بود تا در شرایط بازی وظیفه را مشخص کنیم ، که پاسخ داد که وقتی وزارت ورزش اجازه می دهد ، این بازی را بدون تماشا برگزار خواهیم کرد.” البته ، من فکر نمی کنم وزارت ورزش اجازه این کار را بدهد. ما می خواستیم تا قبل از پایان لیگ ، آن را به فینال ببریم اما گرگان به دلیل شیوع کرونا پاسخی نداد ، وقتی شیوع آن زمان در آن زمان شدید بود.

به گزارش میجیک ، فینال لیگ بانوان در سه بازی به دو پیروزی خواهد رسید و تیم گروه بهمن در نیمه اول گرگان را با نتیجه 56 بر 53 شکست داد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا