مطالب میجیک

کتایون اشرف جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در مراسم سالانه کمیته بین المللی بازی جوانمردانه جایزه ارتقای بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

به گزارش میجیک، کمیته بین المللی بازی جوانمردانه سازمانی غیردولتی است که هدف آن ارتقای روحیه ورزش گرایی در مسابقات ورزشی است. این کمیته سالانه به ورزشکارانی که بازی جوانمردانه بازی می کنند جوایزی اعطا می کند. امسال پس از چندین سال تاخیر به دلیل شیوع کرونا، مراسم کمیته ای در بوداپست مجارستان برگزار شد.

کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی که پیش از این از سوی کمیته برگزاری به این رویداد دعوت شده بود، جایزه ویلی دوما را برای ترویج و توسعه ورزش سوارکاری دریافت کرد.

اشرف به دلیل فعالیت های خود در زمینه توسعه ورزش قایقرانی بانوان با طرح توسعه و گسترش ورزش بانوان در سال 1396، انتخاب و تربیت مربیان نخبه و قایقرانی جوانان تا دو سهمیه بازی های المپیک جوانان 2018، میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا. در کالی کرج و داوری کاندیدای این جایزه در مسابقات جهانی اسلالوم 2019 و 2021 بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی درباره دریافت این جایزه گفت: این جایزه برای همه کسانی است که سال ها برای ترویج ورزش کشتی تلاش کرده اند و کمتر دیده می شود. کسانی که رویای رسیدن به رویاهای دیگران را در سر می پرورانند و معتقدند داشتن روحیه عادلانه ارزشمندتر از برنده شدن در یک مسابقه است. ما این افراد را در جامعه به عنوان پدر، مادر، داور، مربی، رسانه و ورزشکار می بینیم و این جایزه را به همه آنها می دهم.

اشرف پیش از این برنده جایزه طلایی قایقرانی فدراسیون جهانی برای حمایت از ورزش بانوان شده بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا