مطالب میجیک

باید تابوی ذهنی مردانه بودن حوزه حمل و نقل و ترافیک را بشکنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید مناف هاشمی در جلسه تجلیل از زنان شاغل در حمل و نقل و ترافیک ، تأکید کرد که نقش مهم زنان در دوره های مختلف تاریخی ، او به اندازه کافی قوی نبوده و نمی تواند یک موقعیت مدیریتی بدهد ، دستور تشکیل ” شورای استراتژیک زنان “در زمینه حمل و نقل و ترافیک برای بررسی توانایی های مدیریتی و بهبود موقعیت های مدیریتی.

هاشمی با حضور مدیران زن به نمایندگی از زنان شاغل در شرکت ها و سازمان ها در بخش حمل و نقل ، در مراسمی با هدف گرامیداشت جایگاه زنان حضور یافت و تأکید کرد: مدیران دارند. برعکس ، زنان شاغل باید بیشتر سعی کنند کیفیت نشان دهند. “زیرا آنها علاوه بر مسئولیت های کاری ، در مراقبت از خانواده و تربیت فرزندان نیز نقش مهمی دارند.”

وی با تأکید بر اینکه ما باید تابو ذهنی مردانگی در زمینه حمل و نقل و ترافیک را بشکنیم ، از مدیران مجتمع حمل و نقل خواست که از زنان شاغل و حرفه ای قدردانی کنند ، به مشکلات و نگرانی های آنها گوش فرا دهند و بتوانند از آنها حمایت کنند. موقعیت مدیریتی.

معاون شهردار تهران تبیین نقش زنان در دوره های مختلف تاریخی از آغاز اسلام تا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مهم دانست و گفت: ثابت شد که آنها در کار سخت و جدی شبیه مردان هستند.
غالب شدن پیروز شدن چیره شدن. “

وی گفت: “پس از جنگ ، زنان ما در موقعیت های مدیریتی گاهی بسیار موفق بودند و وظیفه ما درک مسیری بود که امام خمینی برای انقلاب طی کرد و احترام گذاشتن به زنان ، و در مسیر درست. بیایید یک قدم به عقب برگردیم “

دکمه بازگشت به بالا