مطالب میجیک

کتاب زندگینامه بانو امین اصفهانی چاپ شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، کتاب زندگی نامه لیدی امین اصفهانی نوشته یحیی آریا بخشایش یکی از عناوین مجموعه “مانا کاراکتر” است که اخیراً توسط انتشارات سوره آنلاین منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب زندگینامه مجتهد نصرت بیگم امین اصفهانی است که از دو قرن پیش ، ارتباط مستقیمی بین دو نوع زندگی و تفکر سنتی و مدرن ایجاد کرده است. روابط از یک سو بسیار پیشگیرانه از نظر اجتماعی هستند. با ابزار و ابزاری که مانع تحصیل زنان در علم و فناوری می شود و از طرف دیگر ، دوره ای وجود دارد که علم و یادگیری برای همه مردم ، از جمله زنان و دختران ، نه تنها رایگان بلکه اجباری و اجباری در نظر گرفته می شود.

زندگی لیدی امین یک نمونه عملی از زندگی یک زن مسلمان ایرانی است که برای کسب دانش بسیار تلاش کرده است. به ویژه ، وی در این تلاش ، از هدایت های قرآن و سیره عملی ائمه معصومین (ع) به عنوان مبانی فکری و کاری آنها استفاده کرده است؛ وی در میان رشته های مختلف علمی ، علم دین را برگزید و به دلیل مجاهدت های فراوان خود را به درجه اجتهاد رساند.

لیدی امین ، به عنوان یک زن ، مسیری را طی کرد که قبلاً معمولاً مردانه بود. اگرچه بسیاری از کارهای وی درباره بانو امین منتشر شده است ، اما هنوز از زندگی و زمان وی اطلاعی در دست نیست. بسیاری از این آثار بیوگرافی او را با توصیفات کافی برای شناسایی شخصیت های اصلی بانو امین ترکیب می کنند.

شخصیت علمی بیوگرافی سعی داشت لیدی بیگم نصرت امین را دوست داشتنی درک کند و او را به شخص دیگری معرفی کند. آنطور که باید نیست.

این کتاب در 180 صفحه و شمارگان 1250 نسخه به چاپ رسیده است.

دکمه بازگشت به بالا