مطالب میجیک

کتاب «بی‌پرده با حجاب» برای پاسخگویی به شبهات منتشر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از روابط عمومی انتشارات تلاوات آرامش ، کتاب “کورکورانه با حجاب” نوشته نعیمه اسلاملو و آزاده اکبری اخیراً توسط انتشارات تلاوات آرامش منتشر شده و راهی بازار می شود.

نشریه تلاوت آرامش (ناشر متخصص در زمینه زنان ، حجاب و خانواده) نیز این کتاب را به عنوان اثری اخیر در زمینه پاسخگویی به شبهات حجاب منتشر کرده است.

این کتاب در واقع یک کار پژوهشی است که نتیجه بیش از هفده سال کار میدانی در موسسه فرهنگی هنری ویژه خیبر بوده است ، از جمله فعالیت های زیر: انجام بیش از 12000 کارگاه و دوره های آموزشی ؛ در بیش از 1400 مدرسه متوسطه ، دانشگاه ، سمینار و سایر مراکز آموزشی و فرهنگی شرکت کرده است. فعالیت جدی در فضای جهان با موضوع حفظ کرامت زنان با سایه فرهنگ عفاف و حجاب.

س questionsالات و چالش های مطرح شده در طی این فعالیت 17 ساله به طور پراکنده در بیش از 20 کتاب قبلی موسسه ظاهر شده است ، اما “علناً با حجاب” اولین کتاب ویژه در آمار جامع است و به س questionsالات و شبهات مربوط به خلوص و حجاب پاسخ می دهد. یکی از ویژگی های این کتاب پاسخ به بیش از 70 شبهه مربوط به مسئله قداست و حجاب است که از دو منظر دینی و درون دینی جامع و دقیق است.

نویسنده کتاب “کورکورانه با حجاب” سعی کرده است با طرح س questionsالات اساسی بدون اطمینان به آنها در مورد هر چیزی ، خواننده را مجبور به تفکر و تحلیل کند. بنابراین ، در بخش پاسخ ، در صورت امکان ، از جملات پرسشی استفاده می شود. ویژگی دیگر این فصل این است که بر اساس نوع جهان بینی و میزان اعتقاد به اسلام در مخاطبان ، بسیاری از س questionsالات مربوط به س questionsالات اساسی و اساسی تر و در واقع تکرار برخی مفاهیم اساسی است. بدین ترتیب مطالب این کتاب در 8 فصل جمع آوری و تنظیم شده است.

این کتاب با 114 صفحه منتشر شده و ارزش 30،000 Tom را دارد.

دکمه بازگشت به بالا