مطالب میجیک

کتاب اعترافات شهلا زرلکی منتشر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، کتاب “اعتراف گشوده” نوشته شهلا زرلاکی اخیراً توسط انتشارات ققنوس منتشر شده و راهی بازار می شود.

شهلا زرلکی نویسنده این کتاب است ، متولد سال 1976 ، و در زمینه های نقد و داستان در زمینه ادبیات و زنان کار می کند. “زنان ، ماه و دیوانه ها” ، “خدمات و خیانت زنان: گفتگویی درباره زنان” ، مجموعه داستان “دایناسورهای ما” ، “خاطرات وجد” ، “من چراغ ها را روشن می کنم” ، “جادوگر” Samba Land “.. و .. بعنوان عنوان برخی از آثار وی.

در اعتراف گشوده ، نویسنده از شخصیت خود می گوید بدون اینکه قصد نوشتن شرح حال یا خاطره را داشته باشد. زرلکی به عنوان راوی کتاب ، از جنبه های زندگی خود می گوید که مربوط به گوشه های پنهان این زندگی است.

در صفحه اول کتاب ، زرلکی با این کلمات خود را آماده می کند: “ارادت به من ؛” با عشق و نفرت. “او همچنین در صفحات زیر توضیح می دهد:” این کتاب یک شوخی با ژانرهای ادبی است که من پشت سر گذاشتم و من این کار را می کنم. عشق: ادبیات شناخت. “

کتاب پیشرو دارای 18 داستان یا اعتراف است که عنوان آنها به شرح زیر است:

“دفاع اول” ، “عروسک عقب با باتری خودکار” ، “کامیون با خون مغولی در رگهایش” ، “تمساح قدیمی که در فاضلاب های ما زندگی می کند” ، “تازه وارد” ، “ترس از دروغ گفتن مادرش”. و سایر موارد بدون مادرخوانده “،” خواب زمستانی خرس قطبی “،” ما باید روی دروغ کار کنیم “،” همه ساقه ها بوی دست شما می دهند “،” درباره نشت و نامه به همسر محبوب من “،” خدایان مانند سوسک هستند ” “کافکا نمرده است” ، “روده های طولانی” ، “لاشه چربی گاوهای کم چربی در کشتارگاه” ، “از آنجا که دوست دارد دویدن و چیزهای بی اهمیت را برای کشتن گردو” ، “او به جهنم رفت! من وارد بهشت ​​شدم “،” اهمیت عرفانی بودن ژاله و نکاتی درباره نیازهای ناخن “،” دختران SMU “و” آخرین دفاع “.

در این بخش از کتاب می خوانیم:

طرف غروب خورشید ، جایی که دیگر خبری از کج شدن چانه نبود ، همه پیش بینی می کردند که ترس بیش از حد است و چانه ای که به فرش برخورد کرده ، علت کج شدن است. فلج عصبی عضلانی موقت ، به عنوان مثال چارلی آهی کشید. مثل هر بار که سالم بود ، شلوارش را به سینه می کشید و چارلی را اضافه می کرد. او با صدای بلند خندید و اگر هنوز زنده بود هرگز احساس گناه و اشتباه نکرد.

آن را بپذیرید یا نه ، خوشبختی تمام خواهد شد حتی اگر مایل باشید هزینه زیادی بپردازید. حتی اگر در ته زندگی زندگی کنید و همه آنها هوا دارند. فردا شاد ، غمگین است. این یک مسابقه بین خوشبختی و غم است. یک روز رنج خواهید برد و یک روز خوشبخت خواهید شد. این در نهایت عموم مردم است. (البته ، مگر اینکه ، برای کسانی که فقیر به دنیا می آیند ، همه شما فقط بدشانس نیستیم).

این کتاب با 184 صفحه ، شمارگان 770 نسخه و قیمت 35000 نفر تام منتشر شده است.

دکمه بازگشت به بالا