کاپیتان سریک گنبد: برای هر چالشی در فینال والیبال آماده‌ایم

کاپیتان سریک گنبد: برای هر چالشی در فینال والیبال آماده‌ایم

مهسا صابری گفت سریک سه بازی سخت در مرحله پلی آف داشت و برای هر چالشی در فینال آماده است.

به گزارش میجیک، فینال لیگ برتر والیبال بانوان روز جمعه 21 بهمن بین تیم های پیکان تهران و سریک گنبد برگزار می شود.

مهسا صابری کاپیتان سریک درباره فینال لیگ برتر به میجیک گفت: قبل از پلی آف الهه پورصالح را از دست دادیم، در پلی آف خیلی بدشانس بودیم و ایتک سلامت را نداشتیم، در بازی قبل مصدوم شدم، الهه و من فینال را از دست دادم و تیم ما باید بدون دو قدرت فیکس ما در فینال بازی کند. این کار سختی است و ما سعی می کنیم نمایشی را ارائه دهیم که مناسب او و شخصیت تیم ما باشد. نتیجه هر چه باشد، امیدوارم همه در امنیت باشند. و سالم.

وی در ادامه تصریح کرد: پیکان دو بازی تقریبا آسان نسبت به ما در پلی آف داشت. سه بازی بسیار سخت با سایپا داریم و تیم ما چالش های زیادی دارد. بنابراین تیم ما برای هر چالشی آماده است. از آنجایی که پیکان بازی ساده ای انجام می دهد و در پلی آف با چالش جدی مواجه نیست، می توانیم رقیب سرسختی برای این تیم باشیم.

وی در پاسخ به صحبت سردار آزمون مبنی بر اینکه به بازیکن سریک پاداش خوبی داده شد، گفت: تیم ما زودتر از تیم دیگر بسته شد و بعد متوجه شدیم که تیم مقابل قرارداد مالی بالاتری بسته است. به همین دلیل تیم ما قول می دهد که این مشکل را با جایزه جبران کند. در طول لیگ جوایز خوبی می گیریم. با قهرمانی در پلی آف پنج درصد به قرارداد ما اضافه شد. باشگاه والیبال بانوان جایزه چندانی نگرفت اما سریک به آنها جایزه خوبی داد.

وی با بیان اینکه سریک برای قهرمانی بسته است، گفت: سال اول سریک است و قابل مقایسه با سایپا و پیکان نیست چرا که تیم داری هم یک امر آزمایشی است. هدف باشگاه از ابتدا قهرمانی است اما کار سختی است و کم کم باشگاه به ما می گوید وقتی روی سکو هستید برای ما یک قهرمان هستید. بهترین بازیکنان ما مصدوم هستند و باشگاه می داند که حتی با مصدومیت هم قهرمانی سخت است. ما خانواده کوچکی هستیم که تیم را به فینال رساندیم. تا اینجا همه چیز برای ما خوب بوده است و اگر برنده نباشیم چیزی از ارزش های ما کم نمی کند. ما برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می رویم، اما اگر این اتفاق نیفتد، کسی از ما انتقاد نمی کند.

صابری درباره احتمال حضور سریک در فصل آینده گفت: ابتدا باید یک سال تیم را هدایت کند و تیم را به آسیا بیاورد، اما حتی اگر سریک جذب والیبال شود، بازی که انجام می دهد و تماشاگرانی که به سالن می آورد. ، والیبال بانوان جذاب است. تمام شد. این یک دستاورد بزرگ است و به همین دلیل، باشگاه در سال آینده یک تیم خواهد داشت.

وی در پایان گفت: خیلی خوشحالم که در سال های سریک به عنوان کاپیتان بازی کردم. اثر خوب این تیم باقی است و یکی از مهم ترین اتفاقات، تماشاگران حاضر در سالن است. بازی های جلوی تماشاگران بسیار جذاب و دیدنی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا