برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

کاربردهای سایبان دکوری

همان‌طور که می‌دانید انواع مختلف  سقف برقی در محل‌های مختلف مورد استفاده هستند. سایبان‌ها اساساً برای ایجاد حفاظت در برابر نور مستقیم خورشید، باد و گردوخاک، باران، برف، تگرگ و ذرات ریز و درشتی که ممکن است طوفان به همراه داشته باشند، مورداستفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید سایبان‌ها را در منازل، پارکینگ‌های موجود در فضای آزاد، رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی و همچنین فروشگاه‌ها و مغازه‌ها مشاهده کنید. امروز به بررسی انواع و مزایای استفاده از سایبان مغازه خواهیم پرداخت.

تعریف سایبان مغازه

سایبان مغازه به‌طورکلی و عمومی از یک پوشش و یک قاب یا چارچوب از جنس‌های مختلف ساخته شده است. این سایبان‌ها را در بالای محل ورودی و یا ویترین شیشه‌ای بزرگ مغازه یا فروشگاه نصب می‌کنند. تنوع بسیاری در انواع سایبان‌های مغازه وجود دارند که باید بر اساس نیاز، محل قرار گرفتن و بودجه‌تان مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

سایبان مغازه در یکی از شهرها

چرا برای مغازه از سایبان استفاده کنیم؟

داشتن ویترین شیشه‌ای بزرگ در اکثر فروشگاه‌ها و مغازه‌ها باعث می‌شود که ساعت‌های زیادی داخل مغازه در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرد. این تابش مستمر نور خورشید منجر به گرم‌شدن داخل فروشگاه و البته آسیب به کالاهایی که در مغازه قرار دارند و نسبت به گرما و نور حساس هستند، می‌شود. بسیاری از فروشگاه‌ها برخی از کالاهای فروشی خود را در بیرون از مغازه خود قرار می‌دهند که در صورت نبودن سایبان، این محصولات از گزند آفتاب، گردوخاک و بارش‌ها درامان نخواهند بود.

سایبان مغازه، راهی برای تبلیغات

شما می‌توانید با چاپ کردن لوگو و یا شعار کسب‌وکارتان بر روی سایبان‌های مغازه خود، به‌سادگی در معرض دید رهگذران و مشتریان قرار بگیرید. همچنین وجود این نوع سایبان در روزهای بارانی و یا گرم آفتابی می‌تواند رهگذران را برای دقایقی توقف و استراحت به جلوی مغازه شما بکشاند. این توقف مجالی برای جذب شدن افراد به ویترین و حتی خرید از فروشگاه شما خواهد بود.

انواع سایبان برای بالکن | انواع سایبان تاشو

انواع سایبان مغازه

سایبان‌های مغازه می‌توانند از جنس و ساختار مختلفی ساخته شوند. سایبان‌ها می‌توانند ثابت و یا متحرک باشند. انواع متحرک سایبان مغازه را می‌توانید به‌صورت فیزیکی باز و بسته کرده یا با کمک انواع برقی آن، به‌سادگی از آن استفاده کنید. شکل پوشش یا پارچه سازنده سایبان هم می‌تواند بسیار متنوع باشد و علاوه بر ایجاد حفاظت، زیبایی نمای فروشگاه یا مغازه شما را بیشتر از قبل کند.

سایبان مغازه بازویی

این نوع از سایبان نوعی سایبان باز شونده و متحرک است. باز شدن سایبان می‌تواند به‌صورت دستی و برقی باشد.

سایبان مغازه کالسکه‌ای

سایبان کالسکه‌ای هم از انواع متحرک سایبان‌هاست که شکل جمع‌شدن پوشش سایبان همانند پوشش کالسکه است. این سایبان مغازه هم دارای طرف‌داران بسیاری است.

سایبان مغازه دکوراتیو

در بسیاری از موارد از سایبان‌های مغازه به‌عنوان المانی برای زیبایی بخشی به‌ظاهر آن‌ها استفاده می‌شود. ازاین‌رو سایبان مغازه دکوری یا دکوراتیو که از انواع سایبان‌های ثابت است، به فضای بیرونی مغازه اضافه می‌شود.

خلاقیت در سایبان مغازه

جنس‌های مختلف سایبان مغازه

سایبان را می‌توان بر اساس نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارید از جنس‌های مختلفی تهیه کنید. پوشش‌هایی با جنس پارچه‌ای و برزنتی از انواع پرکاربرد در ساخت سایبان هستند.

  • درصورتی‌که نیاز به مقاومت بیشتری در برابر عوامل طبیعی داشته باشید می‌توانید از سایبان‌هایی با جنس‌های فلزی، اکریلیک و پلی‌کربنات استفاده کنید که هر یک مزایا و کاربردهای خود را دارند.
  • استفاده از سایبان‌های چوبی هم ایده‌ای است که می‌توانید برای هماهنگی با ظاهر کلاسیک و یا چوبی مغازه از آن بهره ببرید. نگهداری و رسیدگی به این سایبان‌ها نیازمند صرف زمان و هزینه خواهد بود.
  • سایبان‌های شیشه‌ای هم عمدتاً جنبه دکوری داشته و بسیار ظریف و حساس هستند. استفاده از این سایبان‌ها در ترکیب با نورها می‌توانند جلوه بصری جذابی را ایجاد کنند.

سایبان مغازه همراه لوگو

جمع‌بندی پایانی

همان‌طور که اشاره شد اهداف و موارد استفاده از سایبان مغازه می‌توانند بسیار متفاوت باشند. جنس پوشش و انواع سایبان‌های مغازه هم بسیار متنوع هستند. ازاین‌رو درصورتی‌که تمایل دارید برای فروشگاه یا مغازه خود از سایبان استفاده کنید، لازم است تا مناسب‌ترین نوع و جنس را بر اساس بودجه، نیاسایبان پوششی در طرحهای متنوع برای کافه ها و رستورانها توسط طراحی، تولید و اجرا میشود. برای آشنایی بیشتر با انواع سایه بان دکوری در ادامه مطلب با ماهمراه باشید.

سایبان پوششی چیست؟

سایبان پوششی یکی از می باشد. که در طرحهای متنوع و در رنگهای مختلف توسط کارگاه ایران سایبان تولید میشود. به جرات می توان بیان نمود با بهره گیری از خلاقیت و هوش جوانان تحصیلکرده خود، تنها تولید کننده این نوع سایبانها در کشور عزیزمان با ثبت اختراع می باشد.

سایبان پوششی بیشتر برای رستورانها و کافه ها استفاده می شود. البته سایر صنوف نیز بسته به سلیقه صاحبان آن صنف میتوانند از چادر پوششی استفاده نمایند . البته از این نوع می توان در انجام تبلیغات سازمانها،شرکتها و برندها نیز استفاده نمود. می‌تواند دارای انواع مختلف پوشش مانند پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس موجدار، پلی‌کربنات موجدار یا مواد دیگر باشند. سایه بان پوششی یک راهکار اقتصادی برای افرادی است. سایبان پوششی سایه‌های نیمه افقی را فراهم می‌کنند.

سایه بان دکوراتیو تولیدی ایران سایبان معمولا بصورت ثابت تولید میشود. و برای رستورانها و کافه ها بیشترین کاربرد را دارد چرا که این نوع چادر دکوراتیو فقط به منظور نشان دادن نماد رستوران و کافه ها میباشد. و بصورت ،سایبان نوردی و سایه بان پوششی در تولید و با روکش های متنوع و طرحهای مختلف و با امکان چاپ تبلیغات عرضه میشود.

نمونه کارهای سایبان دکوراتیو

سایه بان کالسکه ای دکوراتیو 

استفاده از سفارشی شده مطابق نظرات مشتری بعنوان سایبان دکوراتیو

محل اجرا: استودیو صدا و سیما

سایبان کالسکه ای نانو

سایبان کالسکه ای

 

سایه بان وچادر مثلثی دکوراتیو 

تولید و نصب سایبان پوششی برای کافه کافمون توسط تیم

محل اجرا: سعادت آباد

سایبان دکوری- کافه کافمون1

سایبان دکوری- کافه کافمون

 

سایه بان ثابت

تولید و نصب سایبان پوششی برای مبل گونا توسط تیم

محل اجرا: ولنجک

کاربردهای سایبان دکوری

برای معرفی محصول یا فروشگاه خود حتما نیاز به ندارید. سایبانهای پوششی خود نمادی برای متمایز نمودن فروشگاه شما خواهند بود

             تبلیغات روی سایبان پوششی

انواع سایبان دکوراتیو ( سایبان پوششی)

سایبان کلاهی 

چادر کلاهی با نام سایبان دکوراتیو و سایبان دکوری نیز معرفی می گردد.

                                                                 سایبان کلاهی

سایبان گرد دکوراتیو

از سایبان نیم دایره  نیز میتوان بعنوان سایبان دکوراتیو برای گالریها ، رستورانها و کافه ها بهره برد.

قیمت سایه بان دکوراتیو:

قیمت سایه بان دکوراتیو بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه و اعلام میشود:

اندازه سایبان:

سایبان پوششی در هر اندازه ای توسط تولیدی ایران سایبان قابل تولید است و لیکن اندازه استاندارد این مدل سایه بان بین 1 تا 4.5 متر میباشد. این فاکتور عامل مهمی در تعیین قیمت این مدل چادر است چرا که متریال مورد استفاده در آن با توجه به متراژ تعیین کننده قیمت سایبان میباشد

نقشه سایبان:

طرح سایه بان دکوری را معمولا مشتریان از سایتها و ژورنالهای خارجی دریافت مینمایند. و متقاضی انجام آن در کشور میشوند. ایران سایبان با افتخار اعلام میدارد. مدعی انجام انواع طرحهای سایبان با بالاترین کیفیت ممکن در کشور هستیم .

نوع روکش سایبان:

از انواع روکش مات سایبان و روکش کره ای و روکش نانو برای این نوع سایبان میتوان بهره جست. که هریک از آنان قیمتهای متنوعی نسبت به دیگری دارند

محل اجرای سایبان:

در صورتی که بخواهید سایبان توسط شرکت آقای سایبان اجرا شود. شهر محل نصب و همینطور مکان نصب عامل آخر در تعیین قیمت سایبان میباشد

فروش سایبان دکوراتیو :

فروش سایبان دکوراتیو هم بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری انجام میشود. از طریق میتوانید مورد نظرتان را ثبت سفارش فرمایید. جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش ساخت سایبان دکوراتیو با تماس بگیرید. یا فرم زیر را تکمیل فرماییدسایبان دکوراتیو( سایه بان پوششی ) محصول خاص شرکت آقای سایبان میباشد. که امروزه طرفداران بیشماری پیدا نموده است . متقاضیان این مدل از آن بعنوان دکور محل کسب خود استفاده مینمایند. برای آسنایی بیشتر با این مدل سایبان با ما همراه باشید.

معرفی سایه بان دکوراتیو 

سایه بان دکوراتیو در مدلهای نیم دایره، هلالی، ربع دایره، ذوزنقه ای و … مطابق با نظر مشتری قابل طراحی و ساخت میباشد. برای سایه بان پوششی از انواع نظیر: روکش نانو، روکش برزنت، روکش پی وی سی ، روکش بنر و روکش فلکس میتوان استفاده نمود. معمولا برای پوشش سایبان دکوراتیو از پارچه های برزنت نانو استفاده می شود. که زیبایی آن را به شدت افزایش می دهد.

جهت چاپ بروی دکوراتیو از چاپ سیلک استفاده می شود که بهترین نوع چاپ از لحاظ مقاومت در برابر آفتاب و ماندگاری بالا به شمار می آید.

در هنگام روز می توان با تنظیم سایبان دکوراتیو و چرخش نوارها مانع از ورود نور یا سبب افزایش ورود نور به فضای داخلی گردید. همچنین در فضای داخلی نیز می توان قسمت هایی را توسط سایبان دکوراتیو از دید خارج و به تفکیک در فضا افزود.

سایبان دکوری چیست؟

به سازه هایی که دارای یک روکش زیبا هستند، سایه بان دکوری می گویند. روکش در اینجا معنی یک پارچه بسیار زیبا را میدهد. که در برابر کشش بالا، مقاومت بسیار مطلوبی دارد. روکش دکوراتیو در برابر نیروهای خمشی و فشاری مقاومت خاصی از خود نشان نمی دهند. بدین ترتیب تنها در سایبان پوششی می توان از آنها بهره مند شد. پارچه را می توان بهترین نمونه از روکش های غشایی دانست. به همین خاطر معمولا این سازه ها با پارچه پوشانده می شوند.

سایه بان دکوراتیو نیاز به طراحی و محاسبات بسیار دقیقی دارد. در صورتی که طراحی این سازه ها به بهترین شکل ممکن صورت نگیرد، مشکلات عمده ای برای سازه به وجود می آید. بدین ترتیب برای اجرای سازه دکوری نمی توان به هر فرد، شرکت یا گروه اعتماد کرد. بهتر است. ابتدا تحقیقات گسترده ای انجام داده و پروژه ای مختلفی که در سطح کشور انجام شده را بررسی کرده تا ببینیم. کدام شرکت ها توانسته اند. عملکرد بهتری را در اجرای سایبان پوششی بر جای گذارند.بدین ترتیب می توان بهترین سازه دکوراتیو  برای خود تهیه کرد.

مزایای سایه بان پوششی 

این مدل ، کسب و کار شما را کاملا نسبت به سایر مغازه های مجاور متمایز مینماید. سایبان دکوراتیو در واقع معرف کسب و کار شماست.  با این سایبان زیبا شما در واقع تمایز خود را نسب به رقبا برای مشتریان به منصه ظهور میگذارید.

کابردهای سایبان دکوری

سایبان کافه 

سایبان رستوران 

سایبان هتل سایبان دکوری : کاربرد عمده سایبان دکوراتیو در محوطه سازی است. محوطه سازی باغ، حیاط، تالار، شهر و … . به دلیل ظاهرِ زیبای سایبان دکوراتیو می توان همانند مجسمه ای دکوری خانه را با آنها مزین وعلاوه بر آن مناطقی را از پشت پنجره ها و از زاویه دید مستقیم پنهان کرد.

در هنگام روز می توان با تنظیم سایبان دکوراتیو و چرخش نوارها مانع از ورود نور یا سبب افزایش ورود نور به فضای داخلی گردید. همچنین در فضای داخلی نیز می توان قسمت هایی را توسط سایبان دکوراتیو از دید خارج و به تفکیک در فضا افزود.

سایبان دکوری چیست؟

سایبان دکوراتیو به نمونه هایی از سایبان اطلاق می گردد. که دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا بوده و با استفاده از آنها می توان نمای درب ورودی مغازه و یا هر مکان دیگری را به طور چشمگیری زیبا تر کرد. سایبان دکوراتیو را مجموعه تولیدی با هر ابعادی می توانند تهیه و تولید نمایند.

شکل ظاهری سایه بان دکوراتیو بر روی میزان استقبال از این نوع سایبان ها تاثیر گذار می باشد. با توجه به طراحی های خاص، معمولا اغلب افراد تمایل دارند سایه بان دکوراتیو را برای پوشش درب مغازه خود استفاده نمایند.سایبان دکوراتیو به صورت ترکیب فلز و پارچه دیده می شود.

این ترکیب با توجه به ظرافت هایی که در ساخت این نوع سایه بان به کار رفته، بسیار زیبا و دلنشین می باشد. بدین ترتیب معمولا افرادی که می خواهند از یک سایبان زیبا و کاربردی بهره مند شوند، می توانند سایبان دکوراتیو را انتخاب کنند. سایه بان دکوراتیو در سال های اخیر در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و همین موضوع نیز باعث شده تا حجم استقبال از سایه بان دکوراتیو همانند افزایش چشمگیری داشته باشد.

سایبان دکوراتیو (1)

سایبان دکوراتیو (2)

سایبان دکوراتیو

 

دلایل استفاده از سایبان دکوراتیو

لاکچری بودن سایبان

یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از سایبان دکوراتیو، حالت لاکچری بودن این نوع از سایه بان ها می باشد. امروزه استفاده از محصولات دکوراتیو و لاکچری با استقبال بسیار زیادی روبرو بوده است.

زیبایی و خاص بودن سایبان

معمولا زیبایی و خاص بودن از جمله مزایای سایه بان دکوراتیو بوده که تاثیر بسیار زیادی بر روی لاکچری بودن این نوع از سایبان ها دارد. همین امر باعث شده تا اغلب افراد در هنگام سفارش سایه بان، نمونه دکوراتیو را انتخاب کنند. تا بتوانند از قابلیت هایی که این نوع از سایه بان ها دارند، بهره مند شوند.

بارانگیر بودن سایه بان

یکی دیگر از دلایل استفاده از سایبان دکوراتیو، باران گیر بودن آن می باشد. بدین ترتیب پس از نصب سایه بان دکوراتیو، به هیچ عنوان آب باران به داخل مغازه نفوذ نخواهد کرد. با توجه به اینکه رطوبت باران ممکن است صدمات بسیار زیادی به محصولات مختلف وارد کند، لذا برای صاحبان مغازه های مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد که سایبان نصب شده بر روی درب مغازه خاصیت ضد آب دارد یا خیر، معمولا استقبال از روکش های ضد آب بسیار زیاد می باشد. زیرا این روکش ها کمک می کنند تا در هر شرایط آب و هوایی بتوان از سایه بان بهره مند شد.سایبان دکوراتیو با نام و همینطور سایبان کلاهی نیز شناخته میشود.

سایبان پوششی

سایبان پوششی (2)

سایبان پوششی

 

 

و همچنین سایر مشاغل که خاص بودن برایشان اهمیت دارند میتوانند از این مدل سایه بان استفاده نمایند.

قیمت سایه بان دکو راتیو 

سایه بان پوششی ( سایبان دکوراتیو) با توجه به مدل آن، نوع روکش آن و انحناء آن قیمت گذاری میشود. برای استعلام قیمت و مشاوره خرید سایه بان دکوراتیو با تماس بگیرید. یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان با شما تاس بگیرند.

 

ز، آب‌وهوا، ثابت یا متحرک بودن و… تعیین کنید. شما با بهره‌بردن از سایبان مناسب می‌توانید با یک تیر چند نشان زده و علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های تنظیم دمای مغازه، برند خود را هم تبلیغ کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا