چگونه می‌توان با هواسازها از شیوع بیماری‌های ویروسی جلوگیری کرد؟

بیماری | سازه

گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان، محلول ضدعفونی کننده هوا را با استفاده از گیاهان دارویی به بازار معرفی کردند که با افزودن آن به کولرها یا مه پاش ها، می توان محیط را ضدعفونی کرد و از شیوع بیماری های ویروسی و میکروبی جلوگیری کرد.

ژاله محسنی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با میجیک. وی با بیان اینکه این شرکت در زنجیره تامین گیاهان دارویی فعال است، گفت: تاکنون بیش از 100 محصول در این زمینه تولید کرده ایم که این محصولات در حوزه های غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی است.

وی افزود: از این تعداد 5 محصول ما طلا است که یکی از آنها ضدعفونی کننده هوا است که ضد ویروس، باکتری و قارچ بوده و از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کند.

محسنی کاهش انتقال بیماری ها را از مزایای این طرح برشمرد و افزود: در صورت استفاده از این محلول در پنکه ها و کولرها یا مه پاش ها، محیط از آلودگی های ویروسی و میکروبی پاک می شود.

مدیرعامل شرکت فناوری خاطرنشان کرد: این محلول همچنین می‌تواند التهاب ریه را کاهش دهد و التهاب ریه را در افرادی که در معرض محیط‌های آلوده به میکروب‌ها و ویروس‌هایی هستند که باعث التهاب ریه می‌شوند، بهبود بخشد.

به گفته وی، این محلول با ایجاد خنکی در محیط ریه ها باعث افزایش سطح اکسیژن خون می شود.

وی یکی دیگر از محصولات این شرکت را محلول ضد باکتری و ضد قارچ نام برد و ادامه داد: از این محلول برای درمان انواع زخم، تاول و حتی سوختگی عرق استفاده می شود.

محسنی دافع حشرات را از دیگر ویژگی های این محلول عنوان می کند و هشدار می دهد: محصول دیگر «پفک» با تقویت سیستم ایمنی از بروز بیماری های عفونی جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه این محصول منشور اخلاقی دریافت کرده است، گفت: اگر روزی 15 قطره قطره بخورد مردم به بیماری های عفونی مبتلا نمی شوند. این دارو برای پیشگیری از بیماری های عفونی از جمله انواع آنفولانزا، ویروس سرماخوردگی و التهاب و برای رفع نفخ، رفلاکس و روده تحریک پذیر استفاده می شود.

مدیرعامل این شرکت اساس ترکیبات را گیاهان دارویی دانست و بیان کرد: یکی دیگر از محصولات اسپری درمان درد دهان و گلو است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا