مطالب میجیک

چه اصراری به برگزاری لیگ فوتسال بانوان است؟ / نیازی به این‌ جام نداریم

میجیک / خوزستان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان هافاری به نظر شخصی من گفت سلامتی بازیکنان از برگزاری لیگ و جام حذفی مهمتر است. “آیا لیگ می گوید ، اگر خدای ناکرده ، بازیکنان می توانند به این ویروس آلوده شوند؟”

در مصاحبه با میجیک ، مینا بارانی در مورد شروع جلسه تمرینی این تیم که تحت عنوان آگهی های سازمان لیگ فوتبال در تاریخ 9 ژوئن برگزار می شود ، اظهار داشت: باشگاه تالاری استان تالار ملی فوتبال به این فدراسیون گفته است که وضعیت خوزستان را اضافه خواهم کرد زیرا افرادی که استفاده می کنند تاج قرمز ، ما یک وضعیت بسیار دشوار برای تمرین داریم و اکنون کلیه محل های شرکت ملی هافاری از جمله خوابگاه ها و سالن های ورزشی بسته شده است و به همین دلیل بازیکنان شهر نمی توانند به اهواز بیایند.

وی گفت: “ما واقعاً امکانات لازم برای شروع تمرین را نداریم و نمی دانم فدراسیون و مسئولان لیگ برتر بانوان چه چیزی را به لیگ می برند.” اگر خدا مانع از پخش ویروس بازیکن شود ، برخی دیگر نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. در واقع ما باید یاد بگیریم که با این ویروس و زندگی روزمره زندگی کنیم ، اما این باعث می شود که برخی از افراد احتمال دو یا سه نژاد را داشته باشند. امیدوارم گام های خاصی برداشته شود زیرا جایزه و قهرمانی باعث به خطر افتادن زندگی بازیکنان و دوستان نمی شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان هافاری با بیان اینکه امیدوارم لیگ آسیب نبیند ، اضافه کرد: “ما سه یا چهار بازیکن از خارج از استان داریم و برخی بازیکنان خوزستان هستند که اجازه نمی دهند خانواده هایشان به تمرین و شبانه روزی بروند.”

وی همچنین با بیان اینکه مالی-هافاری یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی در لیگ برتر است گفت: “جام و قهرمانی برای ما مهم نیست.” اگر تیم برنده شود و باید به مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا برود ، حرف دیگری برای کسب لیگ وجود دارد ، اما اگر اتفاق خاصی رخ نمی دهد ، پس چرا باید در چنین شرایطی لیگ را برگزار کنیم؟

وی گفت: “بازیکنان ما چهار ماه از تمرین و رقابت دور بودند و اکنون دانش عمق عضلات آنها متوقف شده است و شما می توانید مطمئن باشید که آنها برای 20 روز تمرین آماده نخواهند بود و مصدومیت آنها مطمئناً بیشتر می شود ، زیرا ترس از تاج گذاری بیشتر می شود.” بارانی ممکن است برخی وجود داشته باشد. بنابراین ، قیمت لیگ چقدر است؟ به قیمت این که بازیکنان ما در آینده مجروح شوند یا به کروایروس آلوده شوند؟

وی اظهار داشت: کار در چنین لیگ و مطمئناً صدمه زدن به بازیکنان باعث می شود تا تیم فوتسال بانوان که بازی های آسیایی را در پیش دارد ، دشوار کند. نظرات مختلفی در مورد صعود به لیگ وجود دارد ، و حتی یکی از مربیان گفت که بازی کردن در یک شهر سفید پیچیده است. سؤال من این است که آیا باید شرایط لازم را برای آموزش در شهر خودمان داشته باشیم و وقتی خوزستان در وضعیت کمبودی قرار دارد ، چگونه می توانیم در شهرهای دیگر آموزش و رقابت کنیم؟ چرا اجازه می دهیم همه این بازیکنان وارد شهر سفید شهر قرمز شوند؟ اینها موارد مهمی هستند که نباید به آرامی از آنها گرفته شود. به نظر من فدراسیون باید در نظر داشته باشد که آیا سلامتی بازیکنان مهم است یا جام آنها و کمک به تیم می کند.

بارانی اظهار داشت: در هر صورت با نگاهی به پروتکل های پر هزینه و دشوار سلامتی و اینکه چگونه به عنوان مربی در حال آموزش ماسک و آموزش بازیکنان هستیم و این امکان پذیر نیست. علاوه بر این ، یک اتاق برای هر بازیکن در هتل وجود دارد که این نیز بسیار گران است. این مسئله در مورد زنانی نیز که اسپانسر قوی ندارند نیز صادق است. با این وجود برای انجام سه بازی در لیگ برتر بانوان ، بهتر است برای فصل آینده به همین مقدار هزینه کنید.

وی گفت: “ما همچنین زیرساخت های لازم را نداریم.” بنابراین ، اعلام ناقص لیگ چیست؟ چه خبر است؟ اطمینان داشته باشید که هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد ، به خصوص اگر یکی از اعضای تیم در خطر ابتلا به لیگ باشد ، این مورد قابل بازگشت نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان هافاری اظهار داشت: امیدوارم تصمیمات صحیحی در این زمینه اتخاذ شود و فدراسیون ها و برگزار کنندگان رقابت به باشگاه ها توجه کنند. من می خواهم همان تعداد بازی ها در ماه مارس منتشر شود ، وقتی تعداد بیماران بسیار کم است و حتی تیم میهمان به استان تیم میزبان رسیده و آماده رقابت است. جالب اینجاست که پس از لغو رقابت بانوان ، رقابت آقایان تا دو هفته دیگر ادامه یافت.

وی افزود: با این حال ، به نظر شخصی ، سلامتی بازیکنان از جام مهم تر است ، زیرا باشگاه دریل جام های زیادی مانند این را بدست آورده است و اگر در مورد هر چیزی صحبت کنیم ، از چیزی نمی ترسیم. برنامه و هدف ما کسب قهرمانی است و اگر مسابقات ادامه پیدا کند در یک فینال یک پله خواهیم بود و در آخر در مورد میدان صحبت خواهیم کرد و برای قهرمانی حفر می کنیم ، اما بحث ما این است که اگر یک لیگ شایسته برگزار کنیم ، خدای نکرده است. آیا ویروس آلوده است؟

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا