برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

چطور کاشی آشپزخانه را با کابینت ست کنیم؟

درام خنثی

با کابینت های بدون قاب ساده، این سطح شیشه ای بسیار مدرن و پیچیده به نظر می رسد. کاشی های شیشه ای رنگی، کابینت توسکانی خاکستری و سنگ مرمر کرم، پالت رنگ را خنثی نگه می دارند. اما این سایه های رنگارنگ آشپزخانه را کمتر خسته کننده می کند. این طراحی براق باعث می شود که اشیاء فلزی درخشنده و نور را منعکس کنند.

رنگ یکنواخت

اگر می خواهید از چندین رنگ در آشپزخانه خود استفاده کنید، کاشی هایی با پس زمینه چند رنگ راه بسیار خوبی برای اجرای طراحی در آشپزخانه هستند. این موزاییک با رنگ های چند رنگ خود جزئیات رویایی را ایجاد می کند. به خصوص با کابینت های چوب کم رنگ و دیوارهای رنگی قهوه اسپرسو.

بافت پس زمینه

موزاییک های نقاشی شده سبکی معاصر و براق را به آشپزخانه می آورند. این جعبه باریک و نازک برای ست کردن با کابینت های افقی ایده آل است. صاحبان خانه می توانند با استفاده از این کاشی ها و بودجه بندی متناسب با آن، ظاهری عالی به آشپزخانه خود ببخشند.

مرکز روشن است

دوش یکپارچه درخشش خاصی را به آشپزخانه شما می بخشد و طراحی خاصی به منطقه آشپزی شما می بخشد. این موزاییک های رنگارنگ حس زیبایی به فضا می دهند و فضا را زیبا می کنند. این سنگ ها نور طبیعی را به آشپزخانه شما می آورند.

طراحی هنری

با استفاده از این طرح می توانید فضای جذابی به آشپزخانه خود ببخشید. از آنجایی که آجر انواع مختلفی دارد، می توانید طرح مورد علاقه خود را پیدا کنید. مانند طرحی که در این آشپزخانه دیده می شود. در این طرح با طراحی خاص و هیجان انگیز ویژگی های هنر و صنعت را به نمایش می گذارد. این آجرهای تزیینی تیره فضای جالب متفاوتی را ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: بهترین کابینت سازی شیراز کجاست؟

سبک های سه بعدی

وقتی می خواهید به چنین ایده های خاصی فکر کنید، رنگ آن را فراموش نکنید. ساختار سه بعدی بسیار متفاوت است و طراحی خاصی به آشپزخانه می دهد. صفحات فلزی الگوی خاصی ایجاد می کنند که جلب توجه می کند.

کلاسیک خطی تایلا

کاشی های مستطیلی خطی کلاسیک یک الگو و طرح سنتی هستند که هر آشپزخانه ای را زیبا و مطلوب جلوه می دهند. برای کابینت های سنتی با سنگ مرمر رنگ کم رنگ، این نوع کاشی را بسیار مناسب انتخاب کنید. این کاشی در رنگ ها و متریال های مختلف (شیشه ای، فلزی، کاشی) در بازار موجود است.

مدل در مقیاس کوچک

اگر آشپزخانه شما ساده و بدون تزئینات خاص است، این الگو بسیار مناسب است. این کاشی برای کابینت های سفید بدون طرح عالی است. این رنگ های خنثی همراه با وسایل فلزی آشپزخانه شما را جذب می کند.

جذابیت دنیای قدیم

در این مدل از مقداری سنگ مرمر و سنگ آهک برای ایجاد این طرح برای دیوار استفاده شده است. شما می توانید چنین طرحی را با استفاده از مدل های مختلف ایجاد کنید. با استفاده از سازه های قدیمی می توانید چنین فضایی را ایجاد و تقویت کنید.

نقطه مرکزی پیچیده

اگر بودجه زیادی دارید می توانید از این طرح های دست ساز زیبا برای آشپزخانه خود استفاده کنید. برای تزئین آشپزخانه می توانید از محصولات دست ساز استفاده کنید. از این الگو برای ایجاد زیبایی استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا