چرا ورق استیل خشدار براق است؟

استفاده از ورق های فولادی براق و صیقلی امروزه از ورق های فولادی در بسیاری از مصارف صنعتی و تزئینی استفاده می شود. یکی از دلایل اصلی استفاده از ورق های فولادی در این کاربردها، ویژگی های فیزیکی و مکانیکی قوی و ظاهر چشم نواز محصول است.

فولاد در برابر خوردگی، خط و خش و حرارت مقاوم است و با طراحی مناسب می تواند ظاهر زیبایی داشته باشد.

علاوه بر این، صفحه فولادی بسیار انعطاف پذیر است و به طراحان اجازه می دهد تا طرح های خلاقانه ایجاد کنند. در نهایت صفحه استیل به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و سهولت در نظافت برای مصارف تزئینی و … استفاده می شود.
استیل | دکوراسیون
انواع چدن بر اساس شکل:

انواع ورق فولادی بر اساس شکل ظاهری شامل سه دسته مختلف می باشد:

جنس استیل مات: این نوع ورق فولادی دارای سطحی گرد و براق است. این ورق ها در کاربردهایی که نیاز به سطح ضد انعکاس دارند استفاده می شود. به عنوان مثال، صنعت یا کارخانه های الکترونیک ممکن است به محصولات نور مستقیم و روشن نیاز داشته باشند.

ورق فولادی پولیش: این نوع ورق فولادی دارای سطحی براق و براق است. این ورق ها عموماً برای کاربردهایی استفاده می شوند که نیاز به زیبایی و ظرافت دارند. مانند ساخت داخل خودرو، دکوراسیون داخلی ساختمان و تولید لوازم آشپزخانه.

ورق فلزی: نوعی ورق فلزی که دارای سطحی با خطوط یا نقوش منحنی است. الگوها و خطوط به سطح صفحه اضافه می شوند تا خطوط قابل مشاهده را بیشتر خنثی کنند.

این پنل ها را می توان در محیط هایی که خطوط و خط و خش ها به طور مکرر آسیب می بیند مانند صنایع ساختمانی و خودروسازی استفاده کرد.
برای اطلاع از قیمت ورق استیل خش دار سایت استیل خانی با ما تماس بگیرید.

تفاوت بین ورق های فولادی مات، صیقلی و صیقلی:

تفاوت بین انواع ورق های فولادی مات، روشن و ورنی در موارد زیر قابل تشخیص است:

شکل ظاهری: سطح ورق فولادی MT مات و کدر است، در حالی که سطح ورق فولادی صیقلی براق و براق است. ورق فولادی راه راه دارای یک سطح خراشیده با الگوها یا خطوط است.

کاربرد: هر نوع ورق فولادی برای کاربرد خاصی مناسب است. به عنوان مثال، ورق های فولادی مات برای کاربردهایی که نیاز به سطح ضد تابش دارند استفاده می شود.

فولاد صیقلی برای کاربردهایی که نیاز به زیبایی و درخشندگی دارند و فولاد اچ شده برای کاربردهایی که نیاز به تلرانس بالایی برای حکاکی و خطوط قابل مشاهده دارند استفاده می شود.

تفاوت قیمت کاغذ مات، براق و براق:

Matta Teräs Levy کمترین قیمت را دارد. بعد از آن ورق فولادی صیقلی و سپس ورق فولادی خراشیده قرار دارد.

چرا از فولاد ضد زنگ برای خانه و دکوراسیون استفاده می شود؟

فولاد به دلایل زیادی در صنایع ساختمانی و لوازم خانگی استفاده می شود. این دلایل شامل موارد زیر است:

1. مقاومت: فولاد به دلیل مقاومت، آسیب و اثرات قوی برای مواد انتخابی عالی است. این ویژگی ها ابزار فولادی را بسیار پایدار و طولانی مدت می کند.

2. ظرافت و ظاهر مدرن: استیل ظاهری مدرن و شیک دارد که شکوه و عظمت محیط های مختلف از مدرن تا صنعتی را به ارمغان می آورد. این ویژگی ورق استیل زیبا بسیار جذاب است و به دکوراسیون داخلی فضا ظرافت و زیبایی می بخشد.

3. بهداشتی: فولاد یک ماده غیر سمی است و در تماس با مواد غذایی و مواد غذایی استفاده می شود. به همین دلیل از این محصول برای ساخت لوازم خانگی استفاده می شود.

4. سازگاری: فولاد به خوبی با مواد دیگر مانند چوب، شیشه و سایر مواد طبیعی ترکیب می شود، بنابراین می توان از آن در طرح های مختلف استفاده کرد و با سلیقه ها و سبک های مختلف مطابقت داشت.

5. نگهداری آسان: از آنجایی که فولاد زنگ نمی زند، نیازی به نگهداری و تعمیر زیادی ندارد، بنابراین لوازم استیل می توانند برای مدت طولانی به شکلی خلاقانه و زیبا در فضا حضور داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا