پیش از پارالمپیک به اهتزاز در آمدن پرچم ایران را تصویرسازی کرده بودیم

پیش از پارالمپیک به اهتزاز در آمدن پرچم ایران را تصویرسازی کرده بودیم

میجیک / خوزستان مربی خوزستانی تیم ملی دوومیدانی گفت: قبل از حضور هاشمیه متقیان در پارالمپیک توکیو ، ما روی پرچم های جمهوری اسلامی ایران و پخش سرودهای ملی خود تأمل کرده بودیم.

زهرا کرم زاده امروز (جمعه ، 13 شهریور) در مراسم استقبال از وی و هاشمیه متقیان ، بانوان طلای خوزستان در پارالمپیک توکیو ، در فرودگاه اهواز ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مدال برای ما قابل پیش بینی است زیرا موانعی در راه است. این نتیجه را پیش بینی کنید خانم متقیان هنگام رفتن به توکیو بسیار استرس داشت ، بنابراین به او گفتم که به خاطر تلاش ، مدال تو در توکیو است و ما مدال را می گیریم و می آوریم.

به گزارش میجیک ، وی ادامه داد: ما حتی تصویری از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و پخش سرود ملی خود داریم و خداوند در روز مسابقه به ما کمک کند و بتوانیم به موفقیت و آنچه پیش بینی کرده ایم برسیم. “

او گفت: “سابقه ورزشکاران ما بسیار خوب است ، اما آنها همچنین دو رقیب بزرگ از برزیل و لیتوانی دارند.” در واقع ، ورزشکاران انتظار ندارند که برزیل رکورد خوبی در توکیو بگذارد ، اما من یاد گرفتم که هر کاری را که می توان در این زمینه انجام داد انجام دهم و می توانم آنها را خوشحال کنم.

وی گفت: کسب مدال در توکیو آغاز راه ورزشکاران ما است. در زیر ، بازی پان آسیایی را نیز داریم که رکورد آن بهبود می یابد. هدف رسیدن به رکورد زمانی است که فاصله رکورد از رقبای اصلی کشورهای دیگر زیاد باشد.

در پایان ، کرم زاده از حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ، نصیری معاون و ناصری مقدم معاون مدیرکل بانوان به خاطر حمایت هایشان تشکر کرد و گفت: موفقیت ناممکن است و اگر بتوان از ورزشکاران حمایت کرد ، قطعا به نتایج خواهیم رسید. خوزستان دارای پتانسیل بالایی است ، به ویژه در بخش زنان ، که نیاز به حمایت دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا