پروازهای چارتری کیش و قشم لغو شد؟

قشم | کیش

پروازهای چارتری کیش و قشم لغو شد؟

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری لغو پروازهای چارتر کیش و قشم از پایان بهمن ماه صحت ندارد، اما این موضوع در حال بررسی است و سازمان هواپیمایی کشوری پس از بررسی ها نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد.

به گزارش میجیک، مهرداد بذرپاش – وزیر راه و شهرسازی – با توجه به مشکل یافتن و خرید بلیط هواپیما و قیمت بالاتر از نرخ مصوب به صورت چارتر، مردادماه امسال به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که مقدمات پروازهای چارتر را فراهم کند. تا اطلاع ثانوی لغو شد تا آرامش به بازار بلیت بازگردد. با این حال، در برخی از مسیرها و در روزهای کم تقاضا، ممنوعیت لغو می شود.

تعیین تکلیف پروازهای چارتر کیش و قشم توسط سازمان های هواپیمایی

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر لغو پروازهای چارتر به قشم و کیش از پایان بهمن ماه منتشر شد که در این رابطه بنا به اعلام سازمان هواپیمایی کشوری جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان درباره انقضای آن گفت. مهلت بخشنامه قبلی پروازهای چارتر کیش و قشم: این سازمان بخشنامه جدیدی در خصوص این دو مسیر صادر خواهد کرد.

ادامه مطلب

ممنوعیت فروش بلیط هواپیما چارتر تا اطلاع ثانوی

فروش بلیط چارتر از 19 مرداد در تمامی مسیرها ممنوع است

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری تابستان امسال طی بخشنامه ای به شرکت های هواپیمایی ابلاغ کرد که پروازهای چارتر در تمامی مسیرهای داخلی به جز مناطق نفت خیز ممنوع است. اما در دوران کم تقاضای سفر و در راستای توسعه گردشگری در جزایر کیش و قشم، سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گرفت تا ممنوعیت چارتر پروازهای کیش و قشم را لغو کند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: اعتبار بخشنامه جدید تا پایان بهمن ماه 1402 است و سیاست جدید سازمان در این خصوص پس از رصد بازار و بررسی کارشناسی اوایل هفته آینده به ذی نفعان اعلام خواهد شد.

یازرلو هشدار داد: اینکه پروازهای چارتر کیش و قشم در پایان بهمن ماه به پایان می رسد صحت ندارد اما این موضوع در حال بررسی است و سازمان هواپیمایی کشوری پس از بررسی های انجام شده نتیجه نهایی را اعلام می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا