مطالب میجیک

پاسخ معاون بانوان وزارت ورزش به درخواست مجوز برای پاورلیفتینگ بانوان

مهین فرهادی تولد گفت: در صورتی که رشته پاورلیفتینگ در شرایط اساسی اسلامی و جسمی آن معتبر است. مشکلات با فعالیت های آن است.

این گزارش … رشته پاورلیفتینگ زنان طرفداران زیادی در ایران و با وجود این واقعیت است که زنان فعال در این زمینه می تواند با پوشش مناسب در این زمینه ૦ فعالیت اما مجوز قانونی برای زنان فعال در این زمینه هنوز صادر نشده است.

فدراسیون بدنسازی در ماه جولای این سال ۹۶ نامه محمدیان معاون وقت وزارت ورزش و جوانان به دنبال ارائه مجوز برای فعالیت های قانونی زنان در رشته پاورلیفتینگ حفظ با تمام حقیقت دین بودند اما جوابی دریافت نمی کنند.

افسران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بهمن سال ۹۸ برای بار دوم و این بار در نامه ای به فرهادی, تولد, زمان معاون ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان به دنبال ارائه مجوز قانونی برای این کار را شروع پاورلیفتینگ زنان بودند.

مقامات ایران وزارت ورزش این بار از مسئولان فدراسیون بدنسازی می خواستم در ابتدا لباس مناسب برای زنان پاورلیفتینگکار به طراحی و به وزارت ورزش و همچنین ارسال مقاله در زمینه تصمیم گیری می شود. با اعلام Z-رای., نایب رئیس زنان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام لباس توسط طراحان مد و نظارت فدراسیون طراحی اما منتظر زمان به نگاه و نقد و بررسی لباس های طراحی شده.

فرهادی تولد در مصاحبه با رادیو فردا در مورد شرایط در ابتدای کار رشته پاورلیفتینگ زنان بیان کرد: آقای پورعلیفرد زمان معاون رئیس جمهور آقای محمدیان وزارت ورزش نام این زمینه در حال حاضر و جلسات برگزار شد اما در آن زمان به نتیجه خاصی برای فعال کردن این زمینه شکست خورده است. ۱۵ روز پیش از دست رفته رای من گفت که لباس های مد نظر و نوع ૦ فعالیت به طوری که امکان اجرای یک وزارت کار برای من آورد و من و دو نفر از مدیران را ببینید. جاری شورای سیاست شورای لباس و تصویب اما در موارد مختلف کار می کنیم اما تا به حال این اتفاق افتاده است.

او گفت که دیروز برای خانم رای است توجه کنید که ما در صورت امکان اجرای ورزش در این زمینه کار وجود ندارد, ما, مانند رشته وزنه برداری در محل تمرین شما کار می کنند. همچنین با این صحبت من به وزارت اما با توجه به جلسه داشتن سوال جمعه از نگه داشته بود که واکسن لازم است برای گفتن و جمع بندی کنیم. برای فعال کردن این رشته من به تنهایی از حیوانات, گیاهان, من و دیگر قطعات نیز چک کنید اگر فعالیت برای بانوان مناسب است یا نه.

رای آنها در این مصاحبه گفت: فوریه ۹۸ در مورد این زمینه با معاون زنان صحبت می کند و در حال حاضر چهار ماه است که لباس برای خانم های توسعه یافته اما پاسخ از وزارت دریافت کرده است. فرهادی تولد در این مورد گفت: خانم رای است به من گفت: لباس آماده است ما خواهد بود ۱۵ روز پیش اعلام کرد که آماده است و می خواستم در اینجا آورده. اگر این زمینه در نظر اساسی اسلامی و فعالیت بدنی برای زنان معتبر است. خشم و هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر مناسب نیست و بدون رودربایستی اعلام شده است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا