ویسی: کارشکنی نکنند تا فولاد در لیگ برتر بماند

فولاد | لیگ برتر

ویسی: کارشکنی نکنند تا فولاد در لیگ برتر بماند

سرمربی تیم فوتبال خوزستان گفت: امیدواریم کاری در کار ایجاد نشود. ما انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم، اما کار خود را با اشتباهاتی که آینده شما را به خطر می اندازد خراب نکنید.

به گزارش میجیک، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با هواداران در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط جدول بسیار سخت است و هر دو تیم در انتهای جدول قرار دارند، بازی برای تیم ملی است. فولاد و هواداران، به خصوص ما که میزبان هستیم، مهم و قابل توجه است.

وی افزود: در تعطیلات تمرینات بسیار خوبی داشتیم و امیدواریم با انگیزه و تمرکز بالا بتوانیم سه امتیاز اهواز را حفظ کنیم و باعث خوشحالی خوزستانی ها شویم.

ویژن گفت: بازیکنانم هم قسم خورده اند که سه امتیاز بازی در اهواز باقی بماند. ما مشتاقانه منتظر آینده و بازی بعدی هستیم.

وی در مورد جوانان نیز گفت: فوتبال مرز نمی شناسد و ما ملی پوش نیستیم، بازیکنان باید خوزستانی باشند، فوتبال حرفه ای اما الان شرایط ما برای استفاده از جوانان مناسب نیست و نمی توانیم ریسک کنیم چون آنها این تجربه را ندارند. لازم است اگر نه بازیکنان خیلی خوبی در آکادمی فولاد هستند ما داریم و از صمیم قلب حمایت می کنم انشالله یکی دو بازی و در جای امن را ببریم بعد از همه جوان ها در جام حذفی استفاده کنیم. سوال و فوتبال خوزستان خواهد دید که ما جوانان خوبی داریم و مربیان می توانند از فوتبال خوزستان استفاده کنند و آن را متحول کنند.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان گفت: برای بازی فردا محروم نیستیم اما شیمبا مصدوم است.

وی برای ادامه همکاری در فصل آینده گفت: قرارداد من یک سال و نیم است اما همچنان روی 9 بازی تمرکز می کنیم تا جایگاه خود را حفظ کنیم و در لیگ برتر بمانیم. مردم هم باید به ما کمک کنند و امیدواریم کسی در کار دخالت نکند. ما انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم، اما کار خود را با اشتباهاتی که آینده شما را به خطر می اندازد خراب نکنید.

ویژن گفت: کارت بازی سه چهار بازیکن جوان ما صادر نشده و ما امروز دنبال آن بودیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا