اقتصادی

وقفه‌ای در پرداخت وام مسکن روستایی ایجاد نمی‌شود

رئیس بنیاد مسکن گفت: مکاتبات و برنامه ریزی های لازم در خصوص تخصیص 200 میلیون تومان وام مسکن روستایی برای سال جاری در حال انجام است تا وقفه ای در پرداخت تسهیلات ایجاد نشود.

اکبر نیکزاد در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: برای پرداخت سهمیه امسال مکاتبه الزامی است. وام 200 میلیون تومانی خانه روستایی ساخته ایم و کار در حال انجام است تا وقفه ای در پرداخت ها ایجاد نشود.

وی افزود: با توجه به اینکه وام مسکن روستایی دارای یارانه است، تعداد تسهیلات همانند سال گذشته خواهد بود و افزایشی نخواهد داشت.

رئیس بنیاد مسکن گفت: با افزایش قیمت مصالح، دستمزد و سایر هزینه ها مخالفتی نداریم اما روستاییان با وام 200 میلیون تومانی و مقداری نقدینگی تمام تلاش خود را کردند و شروع به ساخت واحد کردند.

ادامه مطلب

به گفته نیکزاد، روند ساخت واحد نهضت ملی مسکن مناسب است و بر اساس چارچوب پیش می رویم. با این حال ساخت خانه سختی های خاص خود را دارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بنیاد مسکن به مرحله ساخت 360 هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها رسیده است و همه دست اندرکاران اجرای طرح در تلاش هستند. ما همچنین با بخش خصوصی هستیم و به طور مرتب از پروژه ها بازدید و نظارت می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا