وقتی رکابزنان احساس ناامنی دارند/ شوخی نابجای راننده آمبولانس با دوچرخه سواران

کاپیتان پیشین دوچرخه بانوان کشور اظهار داشت: در طول تمرین شاهد برخی حرکات و شوخ طبعی افرادی هستیم که نمی خواهند و ما نیز آن را تأمین نمی کنیم.

در مصاحبه با میجیک ، ریحانه طالبی در مورد عدم ایمنی دوچرخه سواران در هنگام آموزش جاده اظهار داشت: ما زنده نمانده ایم و این اتفاق می افتاد اگر در هنگام تمرین مرگ را در مقابل چشمانم دیده باشم. اگر پدرم هنوز زنده بود ، او در آموزش با من شرکت می کرد و من را در ماشینش همراهی می کرد. امروز صبح هنگام رفتن به تمرین ، راننده تاکسی وقتی من را بدون هشدار دید ، ناگهان جلوی من زد تا مسافران را خراب کنم و اگر او مرا نادیده گرفت ، تاکسی را می ترسم.

وی ادامه داد: ما برخی حرکات غیر منتظره را مشاهده می کنیم به عنوان مثال اگر ما در بزرگراه تمرین کرده ایم که ناگهان شاهد آمبولانس در پشت هستیم شروع به گاز گرفتن می کنیم و بسیار می ترسیم .پس او به ما می خندد و می چرخد ​​و می دانیم که او می خواهد شوخی کند ، اما در واقع چرا باید اتفاق بیفتد

طالبی با تعجب از اینکه آیا بعضی از سواران چرخه می گیرند ، گفت: برخی فکر می کردند ما برای تفریح ​​در خیابانها زده ایم و این وظیفه است و باید تمرین کنیم و حق راه داریم. بنابراین ، من از راننده می خواهم که فاصله را از چرخه دور نگه دارد. رقبا حداکثر تا یک سال برای اعزام به مسابقات خارج از کشور کار می کنند و با وجود همه مشکلات و نگرانی ها ، بسیار مشکل هستند زیرا احساس ناامنی می کنند.

وی افزود: من همچنین مسئولیت آموزش افرادی را دارم که دارای استعداد هستند ، اما واقعاً نمی توانم خانواده ها را وادار کنم که بچه ها را تمرین کنند زیرا ما در امنیت نیستیم. در واقع حتی به مادرم گفتم که من فقط برای تمرین به این پارک هستم زیرا آنها می دانند که من در آن آموزش می بینم. در جاده یا در جاده ، او فکر می کند بسیار درگیر است. در این شرایط ، اگر ما به جلو حرکت کنیم و یک فرهنگ ایجاد نکنیم ، بازی ما از بین می رود.

تیم ملی فوتبال پیشین در مورد وضعیت بد و پیمانکاری یک قرارداد در لیگ برتر بانوان گفت: من درباره لیگ کوهستانی نمی دانم اما در دوره لیگ یک قرارداد نداریم و خود خانواده ها نیز به جای فقط یک هزینه سفر و غذا را پرداخت می کنند. بنابراین تیمی از کودکان برای رقابت با این تیم ها هستند. لیگ بانوان هیچ پوشش خبری و یا پوشش خبری زنده ای ندارد ، بنابراین هیچ حامی ثبت نام نخواهد کرد. به نظر من آنها باید تیم را مجبور کنند علاوه بر لیگ آقایان ، در لیگ بانوان بازی کند.
آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا