وزنه بردار ایرانی: فکر می کنم در کاهش وزن موفق تر از پرتاب دیسکو هستم

بدنساز زن وزن 87 کیلوگرم: “من با بیرون انداختن وزنه برداری به این دلیل رسیدم که فکر می کردم می توانم بهتر کار کنم و از کاهش وزن پشیمان نیستم.”

در مصاحبه با میجیک ، پریسا جهانفکاریان درباره آموزش خود در مورد محرومیت گفت: “فکر کردن که این سازمان ها بسته شده اند و وضعیت برای خروج غیر منطقی است ، بنابراین من این حرکت را کردم. خانه برای حفظ آمادگی جسمانی خود و بازگشت به قدرت در هنگام برخورد شرایط.

وی در پاسخ به این سؤال که به دلیل دشواری در افزایش وزن ، تیم ایران در گروه 87 کیلوگرم از حضور در این سخنرانی پشیمان نبود و اظهار داشت: نه ، خیر. هر شغلی چالش های خاص خود را دارد و مهم است که با اشتیاق کار خود را دنبال کنیم.

وی درباره آنچه قبل از تمرینات وزنه برداری انجام داد ، گفت: من قبلاً در پرتاب دیسك كار می كردم و تصمیم گرفتم به عنوان وزن بدن خود دچار وزن كم شوم. فکر می کنم از لحاظ افزایش وزن و افزایش وزن بهتر می توانم انجام دهم.

جهانفکریان در مورد تأثیر مراقبت اکبری خورشیدی در معرفی بدنسازی زن اظهار داشت: “آقای خورشیدی 30 سال تجربه دارد و زمان او فرصتی عالی برای ما است زیرا او اطمینان داده است ما در همه موقعیت ها برای رقابت آماده هستیم. “

گروه کمک های خارجی ایران در پاسخ به سوال دیگری پاسخ داد. وی درباره مزایای وزنه برداری گفت: “من در مورد چگونگی فکر کردن در مورد انجام کار خوب صحبت نکردم ، و تمام تحلیل من تعیین رکورد و کسب یک جایزه بود.

وی با بیان اینکه آنها نمی توانند در بازی های غربی شرکت کنند ، گفت: دو یا سه روز قبل از اعزام به بازی های غرب آسیا ، این مسابقات به دلیل عفونت کورو ویروس کنسل شد. بنابراین ما نمی توانیم به رقابت بریم. وقتی این فرصت را داریم که جوایز کسب کنیم این مسابقات را از دست می دهیم.

وزنه بردار ایرانی گفت: “نه”. من حدود 87 کیلوگرم وزن دارم و دیگر در این دسته نیستم.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا