ورزشگاه فولادشهر مورد تایید ناظران فیفا قرار گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | فولاد

به گزارش خبرنگار آنلاین، حامد مومنی درباره روند نوسازی ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: طبق استانداردهای لازم آبیاری خودکار در این ورزشگاه وجود ندارد و اسکوربورد نیز مشکلاتی دارد که هیئت فوتبال استان اصفهان و مدیریت فدراسیون فوتبال نیز با مشکل مواجه هستند. کارها انجام شده است و به لطف خدا اکنون ورزشگاه فولادشهر در شرایطی قرار دارد که در آخرین بازدید ناظران فیفا در روز سه شنبه (23 شهریور) بود و آماده میزبانی بازی ایران و قرقیزستان در دور سوم است. جهان در سال 2026

وی در خصوص کیفیت اسکوربورد تازه نصب شده در ورزشگاه فولادشهر توضیح داد: انصافاً نمی توان گفت که این اسکوربورد بهترین کیفیت را دارد و در سطح مثلاً کیفیت برگزاری مسابقات جام جهانی است اما. کیفیت در حدی است که ما مسابقه این مرحله را ادامه دهیم که در کدام انتخاب می توانیم جام جهانی را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: هیچ نظر منفی یا گزارشی از AFC و فیفا در خصوص این اسکوربورد دریافت نکرده ایم و برای این مسابقه اسکوربورد جدید شرایط ایده آلی را برای ما فراهم می کند.

قائم مقام دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر خاطرنشان کرد: کیفیت چمن این ورزشگاه بهتر از ورزشگاه نقش جهان است و می خواهم به شما بگویم که باشگاه سپاهان هم به این دلیل است. به بازسازی ورزشگاه فولادشهر و تمام بهسازی هایی که در ورزشگاه انجام شده است، فولادشهر این ورزشگاه را برای میزبانی مسابقات آسیایی انتخاب کرده و انشالله تیم سپاهان نیز میزبان مسابقات آسیایی فولادشهر خواهد بود. ورزشگاه و این نشان می دهد که این ورزشگاه به حداقل استانداردها برای میزبانی مسابقات بین المللی رسیده است.

مومنی در پایان گفت: ناظران فیفا ظهر (سه شنبه 22 شهریور) وارد اصفهان شدند و از ورزشگاه بازدید کردند و امروز (چهارشنبه 23 شهریور) ساعت 10:00 انشاالله جلسه هماهنگی بازی ایران و قرقیزستان را برگزار خواهیم کرد. . ورزشگاه فولادشهر مورد تایید ناظران فیفا قرار گرفته و مشکلی وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا