مطالب میجیک

وبینار بررسی نقش بانوان در گسترش فرهنگ عاشورا برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، وبینار “درباره نقش و جایگاه زنان در اشاعه فرهنگ عاشورا بیاموزید” امروز چهارشنبه 10 شهریور همزمان با هر روز دو دهه محرم 1442 در فضای مجازی برگزار می شود.

این وبینار با همکاری اداره کل همکاری و امور فرهنگی ایران در سازمان فرهنگی ارتباطات اسلامی خارج از کشور ، نماینده فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و بنیاد کتابخانه های عمومی در ساعت 5:00 به وقت تهران (ساعت 6 عصر به وقت دهلی) امروز ، چهارشنبه ، 10 سپتامبر 9 سپتامبر 2020 و روز بیستم محرم 1442 ، با حضور سیده بلقیس فاطمه حسینی ، استاد بازنشسته دانشگاه دهلی ، فرزانه اعظم لطفی ، نویسنده و پژوهشگر زبان و ادبیات اردو و عضو دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران. و دبیر حلقه ادبیات و ادبیات فارسی دبیرخانه کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

“هیئت حضرت زینب (س) در سوگ هند” به قلم سیده بلقیس فاطمه حسینی ، “فرهنگ عاشورا در میان زنان هندی” به قلم فرزانه اعظم لطفی و “نقش و جایگاه زنان عاشورایی در شعر و ادبیات معاصر ایران” نوشته نغمه مشماری نظامی ؛ موضوعات و مباحث قرار است در این جلسه ارائه شود.

کسانی که دوست دارند در وبینار “نقش و موقعیت زنان در گسترش فرهنگ عاشورا را بیاموزند” شرکت کنند می توانند از لینک (https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/mahafel) استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا