مطالب میجیک

واکنش ملی‌پوشان فوتسال به کسر مالیات از پاداش قهرمانی/ “حق‌مان را ندادند”

تیم ملی فوتسال بانوان کاهش 10 درصدی مالیات از جایزه قهرمانی جام جهانی 2018 را نامطلوب دانسته و آن را عدم پرداخت حقوق می داند.

به گزارش میجیک ، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در تاریخ 12 مه 2016 برای دومین فصل پیاپی قهرمان جام ملت های آسیا شد و پس از این قهرمانی ، تصمیم گرفت 22 میلیون تومان به عنوان هدیه به تیم ملی و کادر فنی پرداخت کند.

پس از حدود سه سال ، سرانجام پاداش پرداخت می شود ، اما 10٪ کسر مالیات و 22 میلیون نفر هومن ، 19 میلیون و 800 هزار تام در حساب بازیکن ذخیره می شود. پیش از این ، شهره موسوی اعلام کرده بود که جایزه اصلی پرداخت می شود.

کاهش 10 درصدی مالیات بر ملی گرایان و واکنش های آنها تأثیر گذاشت ، به شرح زیر:

آرزو صدقیانی زاده در مصاحبه با میجیک گفت: متشکرم زیرا هدیه ما بعد از 3 سال پرداخت شده است. این کار پیگیری دارد و خانم موسوی زحمت کشیده است. من از او و همه افرادی که در این زمینه کار کرده اند تشکر می کنم ، اما جای تأسف است که پس از سه سال ، نه تنها پاداش اضافه شده ، بلکه مالیات را به 10 درصد کاهش می دهد.

وی افزود: انتظار داریم اگر پول اضافه نكرد ، اصل پول را پرداخت كند. من و سایر بازیکنان عصبانی هستیم ، نه به این دلیل که 2 میلیون و 200 هزار تومان کاهش می یابد ، زیرا با 22 میلیون تومان افراد نمی توانید آیفون بگیرید ، اما ما از این که مبلغ تعیین شده بعد از سه سال پرداخت نمی شود عصبانی هستیم. ما خیلی با وسواس هدیه خسته شده بودیم ، اما در نهایت حق مورد توجه قرار نگرفت.

سارا شیربیگی همچنین به میجیک می گوید: من از کادر جدید فدراسیون تشکر می کنم که بعد از 3 سال اهدای جوایز را در اولویت قرار داده اند. این برای ما مفید است ، اما من نمی دانم آیا می خواهد مالیات را کاهش دهد. حداقل نمی توان آن را کاهش داد. انتظار می رود این تعداد افزایش یابد ، اما کسر مالیات 10 درصد ، همه را بیچاره می کند.

نسترن ، شهروند دیگر ، ملی گرایی است که در پاسخ به کاهش مالیات به میجیک گفت: ما انتظار نداریم که 10 درصد کاهش یابد. آیا از جایزه برنده کسر مالیات وجود دارد؟ وی حتی ممکن است قانون جدیدی را برای کاهش کسر مالیات وضع کند.

وی افزود: با این وجود ما 500 دلار بیشتر می خواهیم و باید 30 میلیون تومان پول بدهیم ، اما نمی دانم چرا هیچ كدام از نگرانی های آن نیست. سه سال پیش به ما گفتند که اگر به فینال راه پیدا کنید 500 دلار جایزه می گیرید اما باز هم نتیجه ای نداشت.

علی صانعی ، مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت های آسیا نیز در صفحه شخصی خود به این ماجرا واکنش نشان داد و نوشت: بازیکنان برای جوایز بازی نمی کنند ، اما کاملاً به نفع جامعه بازی می کنند. اگر ارزش این پاداش سه ماهه است ، چگونه به خود اجازه می دهید 10 درصد مالیات کسر کنید؟ ارزش کار بازیکنان در آسیا بیشتر از حرفه است. پرداخت هدیه چیز خوبی است اما کاهش هدیه بعد از سه سال کار بدی است.

مهسا کمالی نیز در اینستاگرام نوشت: خدا رحمت کند ، بعد از سه سال ، دو میلیون و 200 هزار تومان پایین. من به همه دوستانم گفتم خسته نباشید. ببخشید برای فدراسیون و فوتبال میلیاردها دلار نشان داد اما نه به 22 میلیون نفر.

اما کریمی او در مورد کاهش مالیات از پاداش فوتسال زنان سکوت نکرد و در صفحه شخصی خود نوشت: شما به یاد ندارید که سه سال برای فوتسال زنان پرداخت کرده باشید ، اما با آن کاهش مالیات به خاطر دارید. به گفته شما ، با 20 میلیون نفر تام سه سال پیش و با 19 میلیون نفر با تام اکنون چه می توان كرد؟ الحق مطمئناً مدیر سابق را اخراج کرده اید.

آسو جواهری و نیلوفر اردلان وی همچنین از این ماجرا انتقاد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا