مطالب میجیک

واکنش اورژانس تهران به اظهارات مربی بانوی رکاب‌زنی که در تصادف فوت کرد

رئیس مرکز فوریت های پزشکی تهران در پاسخ به اظهارات مربی زن رکابزان ، که هفته گذشته در سانحه رانندگی کشته شد ، اظهار داشت: اورژانس موتورسیکلت تقریباً 8 دقیقه پس از اولین تماس وارد صحنه شد و یک آمبولانس حدود 11 دقیقه پس از دریافت اولین تماس وارد محل شد. چه.

به گزارش میجیک یک دوچرخه سوار زن به نام ونوس نوری (زرین خاك) عضو شورای چرخه تهران در صبح امروز چهارشنبه 5 ژوئن در یك سانحه تصادف در یك سانحه رانندگی در خودرویی كه از صحنه فرار كرده بود كشته شد.

در تقاطع شیخ فضل الله و قاضی بزرگراه ها ، یک اتومبیل از پشت با او برخورد کرد ، سوار موتورسیکلت وی شد و متاسفانه این تصادف باعث چرخه ای شد. این سوار که چندی پیش درگذشت ، علت مرگ و موارد زیر را توضیح داد و گفت: “ابتدا یک آمبولانس وجود داشت که نتوانست کاری انجام دهد و بعد از آن 40 دقیقه طول کشید تا به ماشین برسید.” آمبولانس در حال آمدن است “

پیمان صابریان – رئیس مرکز فوریت های پزشکی تهران – در مصاحبه با میجیک وی با ابراز پشیمانی از چرخه مرده ، اظهار داشت: یک دستگاه موتورسیکلت اورژانس حدود 8 دقیقه پس از اولین تماس وارد صحنه شد و آمبولانس در مدت 11 دقیقه پس از دریافت اولین تماس وارد محل شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که یک زن پس از مراجعه به خدمات اورژانس در صحنه تصادف ، هیچ نشانه حیاتی نداشته و وقتی در بیمارستان بستری شد ، تحت عمل جراحی احیاء قلب و ریه قرار گرفت و به بیمارستان حضرت رسول منتقل شد.

صابریان با طرح این سوال که آیا ادعای چرخه رد شده است ، گفت: “از باخت این ورزشکار زن بسیار متاسفیم و امیدواریم چنین رویدادی غم انگیز رخ ندهد ، اما در مورد این موضوع ، 40 دقیقه پس از تصادف آمبولانس فراخوانده شد.” صحنه را فشار دهید و بگویید که تمام مکالمات با خدمات اورژانس ضبط شده است ، و اینکه مسیرهای آمبولانس و زمان ورود مشخص و ضبط شده اند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی تهران اضافه کرد: با توجه به شرایط اعلام شده از بیماران ، گاه فقط یک دستگاه آمبولانس موتورسیکلت و گاهی آمبولانس و یک آمبولانس موتورسیکلت اعزام می شوند. در این حالت ، موتورولا و آمبولانس به دلیل وضعیت حاد بیمار که معمولاً دقایقی قبل از آن آسانتر می شوند ، به صحنه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: ظاهراً در این زمان برای افراد اطراف بیمار یا جراحات بسیار دیر شده است ، که کاملاً طبیعی است زیرا اوضاع بسیار دشوار است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی تهران نیز در پاسخ به ادعای دوچرخه سوار مبنی بر اعزام آمبولانس از بیمارستان میلاد خبر داد. به هر حال ما در بیمارستان میلاد پایگاه نداریم.

صابریان ادامه داد: “اگر آنها توضیح می دادند که چرا آن مرحوم را به بیمارستان میلاد نفرستیدیم ، به جرات می توان گفت از آنجا که این تصادف بعد از بزرگراه شیخ فضل الله اتفاق افتاد ، باید آمبولانس را از بزرگراه یادگار امام و سپس از بزرگراه خارج کرد.” چمران به بزرگراه قاضی قرب رفت. براساس این مطالعه ، این مسیر طولانی تر و نزدیکتر به بیمارستان است که در آنجا منحرف شده است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا