مطالب میجیک

ابلاغ دستورالعمل اجرایی ارتقا احساس امنیت حضور زنان در تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، از جانب اطلاعیه سازمان شهرداری تهران ، دستورالعمل اجرایی برای ارتقا the ایمنی زنان و خانواده ها در شهر با شناسایی و افزودن امتیاز نا 22. مناطق امن و ناامن شهری فیلم خود را بسازید! گفت

این دستورالعمل ها برای ادغام اقدامات ، تعیین نقش نهادهای مسئول ، تقویت فرایندهای اجرایی ، ایجاد هماهنگی ، تلفیق رویه ها برای انجام امور مربوط به اجرای برنامه های بهبود و لغو کردن محیط شهری ناامن و ناامن در سال 1399 تعیین شد و همچنین الگوی مناسبی را دنبال کرد.

بهبود شهر برای حضور همه مردم ، به ویژه زنان و کودکان ، با الگوی مشخص برای فروش امنیت زنان در مناطق شهری و حضور فعال تر در شهر و افزایش سطح رضایتمندی جامعه و مالکیت شهری اهداف اصلی این پروژه است.

برای سیاستگذاری ، مدیریت و هدایت پروژه ، یک هیئت مدیره تشکیل شد و هیئت مسئول تهیه دستورالعمل ها ، نظارت بر پیشرفت و نظارت بر روند اجرای دستورالعمل ها در 22 منطقه بود. فیلم خود را بسازید! این مسئول است. معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران (رئیس هیئت مدیره) ، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران (دبیر هیئت مدیره) ، مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی معاون مدیر امور اجتماعی و فرهنگی ، مدیر هماهنگی ، نظارت و پیگیری عمومی خدمات اجتماعی و مشارکت ها ، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران ، معاون نیروی انتظامی ، عضو شورای شهر تهران ، نماینده مردم نهاد فعال در مناطق اجتماعی و شهری و عضو دانشگاهی شورا که وظیفه سیاست گذاری ، هدایت و تدوین استراتژی ها ، بررسی و تصویب قوانین را دارد ، دستورالعمل ها و رویه های اجرایی.

بعد از شورای راهبردی ، ارکان دیگر شورای اجرایی در سطح منطقه هستند ، یعنی شهردار منطقه ، معاون شهردار ، سازمان های غیردولتی محلی که اعضای فعال هستند و مسئول شناسایی نقاط ناامن و بی دفاع در منطقه ، ارزیابی نقاط شناسایی شده ، ارائه راه حل ها هستند. مسئول از بین بردن فضاهای امن و ناامن ، حل و فصل هر گونه مسئله و چالش ممکن است هنگام اجرای طرح ، و بررسی و نظارت بر پیشرفت طرح در سطح محیط زیست. اداره کل امور زنان نیز نقش مهمی در این راهنما دارد ، بنابراین اداره کل به عنوان ناظر و مطلع در اجرای طرح توسط شورای راهبردی و نمایندگان آن در هیئت اجرایی منطقه در نظر گرفته می شود.

دبیرخانه ، دفتر مطالعات فرهنگی اجتماعی ، شهروندی ، سیستم مدیریت 137 ، سیستم الکترونیکی شناسایی و ارتقا Space فضا نا شهرهای ایمن و ناامن که تحت نظارت سازمان بهزیستی و شهروندان قرار دارند و نیروی پلیس به عنوان منبعی برای ارائه اطلاعات در مورد مناطق مجرمانه ، نقش جدی در این راهنما دارد.

روند و برنامه اجرای سازمانی برای ارتقا enhance شورای شهر ایمن است و بدون دفاع باید در چهار مرحله انجام شود. قدم اول؛ مطالعه ، مطالعه و شناسایی مناطق امن و ناامن شهری ، II. استخراج و یافتن نقاط امن و بی دفاع شهر بر روی نقشه سومین اجرای طرح و گام چهارم نظارت و ارزیابی است.

در اولین گام ، شناسایی مناطق ایمن و ناامن شهری از پنج طریق می تواند انجام شود ، و 22 شهرداری فیلم خود را بسازید! اجباری ، با همکاری دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی ، دبیرخانه اجرایی ، شهردار منطقه ، سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات و پلیس برای تعیین شرایط ایمن و ناامن شهر. فضاها را مشخص کنید نا امنیت و دفاع از شهر از طریق دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی ، دبیرخانه اجرایی ، سازمان بازرسی فناوری اطلاعات و ارتباطات ، شهردار منطقه و اجرای قانون تأمین می شود.

پیش از این ، زهرا بهروز آذر ، مدیرکل امور بانوان شهر تهران گفته بود که منطقه 10 به عنوان پایلوت این پروژه و نتایج منطقه انتخاب شده است. فیلم خود را بسازید و سرانجام ، بر اساس تجربه به دست آمده در منطقه 10 ، رهنمودهای منطقه 22 فیلم خود را بسازید! بیان شده است که در چهار مرحله اجرایی مانند شناسایی نقاط ناامن و بی دفاع در منطقه ، ثبت نام در G-Map اس منطقه ، اولویت بندی و حذف ، ما این طرح را دنبال می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا