مطالب میجیک

هویت دینی دختران نباید مخدوش شود/حضرت معصومه (س) امام‌شناس قهار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین، با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: مادران و دختران ما در قله های ارزش های اجتماعی قرار دارند و تامین آن مهم است. برای آنها. الگوی بهشت ​​و آجی.برای حفظ شکوه و عظمت این طبقه بزرگ.

وی افزود: امروز با برگزاری رویدادهای متنوع سعی در ارائه الگوهای اخلاقی، معرفتی، فرهنگی و اجتماعی داریم که در رویدادهای فرهنگی و هنری مانند جشنواره کن که غرب در تلاش است در آن به نمایش گذاشته شود. یک الگوی خاص از بداخلاقی و توهین. دین». عنوان به آن حرکت متفاوتی می دهد.

مدیرکل دعوت اسلامی استان اردبیل گفت: در شرایطی که نشان دادن الگوهای اصیل فرهنگی و دینی می تواند راهگشای تعلیم و تعالی باشد، می توان الگوهای وفاداری، نجابت و پاکی را بر اساس فرهنگ، تاریخ و نیز معرفی کرد. تمدن و اصالت دینی». حضرت معصومه (س) یکی از الگوهای منحصر به فرد دختران ساده و مقدس جامعه ماست.

حجت الاسلام جعفرزاده از حضرت معصومه (س) به عنوان یک حوری باوفای و خواهر دلسوز امام هشتم یاد می کند و می افزاید: گام برداشتن در مسیر احیای ارزش های دینی و حمایت از امام در زمان خود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: در جهاد به دختران ما با محجبه و حجاب کامل می رسد، می توانند نقش اصلی را ایفا کنند و از حریم ولایت دفاع کنند و زیبایی زنان مسلمان و دختران مقدس را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: امروز شایسته است برای تربیت نسل های آینده و انتقال هویت اصیل مادر و دختر در جهت حرکت و تمدن به نسل آینده، گنجینه های معرفتی و دینی شایسته ای همچون امام و معصوم را برای جوانان و نوجوانان معرفی کنیم. این گنج. بهره بردن.

وی گفت: به دور از افراط و تفریط، باید با تکیه بر شرایط مناسب، دختران و پسران را نیز تربیت کنیم تا شاهد تجاوز به هویت دختر و پسر و زیر پا گذاشتن مرزها در این حوزه نباشیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با انتقاد از برخی رفتارهای دختران در جامعه و بالعکس از رفتارهای برخی دختران، ادامه داد: حفظ اجتماعی خود.

وی در سخنانی دیگر گفت: شایسته است در جامعه اسلامی در کنار دختران و دخترانی که در مسیر درست تربیتی قرار دارند، به هویت دینی آنان نیز توجه شود تا برنامه تربیتی متناسب با شأن و شخصیت آنان باشد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با گرامیداشت دهه کرامت و گام‌های مربوطه در جهت رواج جشن‌ها و آیین‌ها در عصر حاضر، گفت: به‌طور مستمر و در طول سال برنامه‌های مختلفی برای پاسداشت مقام زن و دختر انجام می‌دهیم که بیشترین تعداد آن در دنیای مجازی.و متناسب با سلیقه دختر امروزی.

وی به اجرای برنامه «حرفه ای و دوستانه» با موضوع و با محوریت دختران و مسائل مختلف این جامعه خوشنام اشاره کرد و گفت: برنامه دخترانه حاج قاسم برای دانش آموزان نیز اجرا می شود که 26 مردادماه اجرا می کنیم. همچنان بر روی همان تمرکز کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: تلاش ما بر این است که در قالب همایش «دختران خورشید» با رویکردهای جدید و نگاه نوین به عفاف و حجاب، بانوان مطهرمان را معرفی و به موضوع بپردازیم.

دکمه بازگشت به بالا