مطالب میجیک

شخصیت حضرت معصومه (س) الگوی یک دختر کامل است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، معصومه ابتکار امروز عصر امروز در یک کنفرانس ویدئویی با مدیر کل امور بانوان و خانواده در استان های سراسر کشور ، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (s) و در روزی که دختر آمد ، گفت: حضرت معصومه (s)وی در روزگار خود یک زن با فضیلت و شخصیتی بالا بود ، به همین دلیل در حمایت از برادرش جنبش اعتراضی ایجاد کرد و از این منظر او در مرکز شهر و سمینارهای قم مرکز توجه قرار گرفت.

ابتکار تأیید کرد که حضرت معصومه (s) الگوی نقش عالی دختری است که علی رغم مشکلاتش ، هیچ چیز علمی و اجتماعی را پشت سر نمی گذارد. وی گفت: “شخصیت در حال انكار این عقیده است كه ماهیت و دامنه بسته به پدر یا شوهر زن یا به طور كلی به سرپرست احتیاج دارد. این چهره های مذهبی باید به مسئله زنان مسلمان توجه داشته باشند ، نه زنان به عنوان شهروندان طبقه دوم و وابسته به پدران و شوهرهای خود باشند.

معاون رئیس جمهور با تشریح عملکرد معاون در دولت دوازدهم اظهار داشت: در این مدت ما می توانیم 11 مسیر معاون دولت را در امور زنان ادامه دهیم و هم اکنون نشانه های عدالت جنسیتی به عنوان برنامه های عملیاتی در استان اعلام شده است. این یک برنامه اجرایی و دقیق است.

وی افزود: سیستم نظارت به زودی و در هفته مدیریت راه اندازی خواهد شد و با حمایت استانداران و نظارت مدیر کل نظارت بر امور زنان در استان و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه و هجده زن معاون در استان مهم است. بنابراین کار می کند

ابتکار اظهار داشت که هدف از این برنامه مطالعه و مطالعه نیست بلکه اجرای آن است و این اولین بار است که این برنامه کار می کند کوچک است ما در زمینه بانوان داده های علمی و آماری داریم که نویدبخش دستاوردهای بزرگی در این زمینه است.

معاون رئیس جمهور با یادآوری اینکه توافق و ارتباط شاخص های خانواده قبل از رئیس جمهور در ستاد ملی زنان و خانواده در فوریه 2009 انجام شده است ، اظهار داشت: انتظار داریم یک خانواده حاصلخیز ، متعالی ، پایدار و سالم برای اجرای و اجرای این شاخص ها در بخش خصوصی را ترغیب کند. فرصتی برای تبلیغات خانوادگی به منظور اجرای سیاست های دوستانه خانواده ، معاون وزیر امور زنان سال گذشته نیز یک سینمای دوستانه خانوادگی را افتتاح کرد و امسال فراخوانی برای برگزاری جشنواره چای های خانوادگی صادر کرد.

وی با درک اینکه دولت در تلاش است زندگی را برای خانواده ها در اولویت قرار دهد ، گفت: “توانمندسازی ریاست زنان بر اساس الگوی موفقیت آمیز است ، نه فقط آموزش. هدف این است که زنجیره ارزش را بشکنیم.” تجارت عمومی و اختصاص داده شده به مواد اولیه ، توسعه تجارت و نهایتا بازاریابی و فروش محصولات.

ابتکار افزود: “در بحث خشونت خانگی ، نمایندگان بسیار درگیر شده اند از جمله لایحه تضمین امنیت و حمایت از حقوق زنان ، بنابراین می توان آنها را در کمیسیون لایحه دولت در نظر گرفت و امیدواریم هرچه سریعتر به مجلس برسیم.”

معاون رئیس جمهور با اشاره به همکاری معاون رئیس جمهور با اورژانس های اجتماعی اظهار داشت: در دولت دوازدهم حمایت از اورژانس اجتماعی یکی از راهکارهای معاونت امور بانوان و خانواده بود و ما دیدیم که دو پیامک مهم با حمایت معاون رئیس جمهور ارسال شده است. ” 123 پیامک و 1480 هر دو پیام متنی باعث افزایش آگاهی عمومی در مورد خدمات پیشگیری از خشونت برای زنان و کودکان می شوند.

در ادامه این نشست ، سوزان باستانی ، معاون مطالعات استراتژیک معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، در مورد پروژه های انجام شده توسط معاون رئیس جمهور صحبت کرد و گفت: “یک برنامه توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی برای زنانی که در شهرک های غیر رسمی زندگی می کنند با همکاری سازمان انجام شد. امور اجتماعی ملی در استان ، این پروژه توسط مدیرکل بانوان نظارت می شود و سازمان روابط اجتماعی توسط سازمان روابط اجتماعی اداره می شود. این پروژه در سال اول در 10 استان افتتاح شد 5700 وونگ انجام شده است

وی با اشاره به برنامه توانمندسازی رئیس یک خانواده زن ، با تأکید بر کار خانگی ، خاطرنشان کرد: این طرح در 24 استان با همکاری دانشگاه جهاد اجرا شده و تحت نظارت وزارت کار است.

وی با طرح این سؤال که از مدیران عمومی درمورد امور بانوان می خواهیم در تهیه دیتابیس های خود دقت بیشتری کنند ، همچنین خاطرنشان کرد: شناسنامه های عدالت جنسیتی: شناسنامه های دادرسی عمومی در حال نهایی شدن است و امروز دیرتر اعلام می شود.

در این جلسه مدیر کل امور بانوان استانداران از اجرای اسناد به منظور بهبود وضعیت زنان و خانواده ، اقدامات انجام شده برای مبارزه با تاج و اجرای برنامه های ارتقاء نوسان خبر داد. بیا وی در استان نماینده است.

دکمه بازگشت به بالا