هندبالیست روس اشتادسازه: سطح هندبال ایران بالا نیست/ اینجا کشور زیبایی است

یولیا تاران گفت: هندبال بانوان ایران بازیکنان خوبی دارد اما سطح هندبال خیلی بالا نیست.

هندبالیست روس اشتادسازه: سطح هندبال ایران بالا نیست/ اینجا کشور زیبایی است

به گزارش میجیک ، یولیا تاران یک بانوی چپ روسی است که اکنون به همراه میخائیلونوی روسی به تیم هندبال بانوان Estad Sazeh مشهد پیوسته است. او 28 ساله و 175 سانتی متر قد دارد و در لیگ های معتبر فرانسه و روسیه و تیم ملی هندبال ساحلی روسیه بازی می کند.

به گفته مسئولان فدراسیون ، این دو بازیکن مدرک کارشناسی ارشد دارند و بنا به درخواست کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا به بازیکنان کمک کنند.

یولیا تاران درباره حضور در ایران و مربیگری در تیم ملی فوتبال گفت: اولین سال حضورم در ایران است و از این کشور خوشحالم. من در مربیگری تیم ملی شرکت کرده ام تا به تیم ملی کمک کنم و سطح فنی بازیکنان را ارتقا دهم.

بازیکن روسی تیم استادیوم مشهد افزود: ایران بازیکنان خوبی دارد اما سطح هندبال خیلی بالا نیست. به همین دلیل است که ما می خواهیم سطح را مرحله به مرحله افزایش دهیم. من و یکی از دوستان اطراف یک دوست برای بازی و کمک به اینجا آمدیم. ایران تیم خوبی است و بازیکنان باهوشی دارد اما باید سخت کار کند.

تاران درباره سابقه هندبال خود گفت: “من در هندبال ساحلی تیم ملی جوانان روسیه بازی کردم.” من همچنین در سوپرلیگ های روسیه ، فرانسه ، رومانی و آذربایجان بازی کردم.

وی درباره ایران گفت: ایران کشور خوبی است. من از تهران و مشهد بازدید کردم. مشهد شهر بسیار زیبایی است. به معبد امام رضا (آمریکا) رفتیم. وقتی به آنجا رفتم همه را دیدم و برایم جالب شد. فکر کنم جای خوبیه

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا