مطالب میجیک

حذف تیم اشتادسازه از لیگ برتر هندبال زنان

تیم هندبال بانوان مشهد به دلیل عدم انجام تست PCR از جدول لیگ برتر حذف شد.

به گزارش میجیک، مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان قرار است از روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه آغاز شود، اما به دلیل مشخص نشدن تکلیف تیم استادسازه، تعداد تیم های حاضر در لیگ و برنامه مسابقات مشخص نیست. هنوز. البته تیم مشهد سازه هنوز انحلال خود را به فدراسیون اعلام نکرده است و صرفاً برای آزمایش PCR که منجر به حذف تیم از جدول مسابقات شد، حضور نداشت.

فدراسیون هندبال این تیم را از برنامه مسابقات حذف نکرد تا اینکه دیروز این تیم فرصت حضور در لیگ تست PCR را داشت و به گفته مراد کرمی، رئیس کمیته مسابقات، این تیم برای تست PCR نیامد. و بازیکنان را ثبت نام نمی کند. .

زمزمه انحلال تیم استاد سازه مشهد، قهرمان دو فصل لیگ برتر پس از شرکت در قرعه کشی و حضور در جدول مسابقات به گوش رسید. تیم استادزازه خود را حامی هندبال بانوان معرفی کرد و حتی تیم هندبال بانوان ایران نیز با لباس تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و برای اولین بار در تاریخ هندبال بانوان ایران جواز قهرمانی جهان را به دست آورد.

تیم استاد سازه به مدت دو سال به عنوان حامی مالی تیم های ملی بانوان و نوجوانان با فدراسیون هندبال تفاهم نامه امضا کرده است، اما این تیم هنوز تعهدات مالی خود را انجام نداده و هنوز چک هایی دریافت نشده است.

در بحبوحه انحلال این تیم، فدراسیون هندبال تیمی را به لیگ برتر اضافه کرد که در صورت اتمام، جایگزین آن تیم در جدول رده بندی خواهد شد. هم اکنون رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان با حضور 8 تیم از فردا آغاز می شود و تیم صنایع روشنایی یکتا البرز جایگزین تیم ورزشگاه مشهد در جدول مسابقات خواهد شد.

حدود دو سال پیش تیم ورزشگاه مشهد در شرایطی مشابه تیم مردان را منحل کرده بود.

* برنامه اولین لیگ برتر فوتبال بانوان در 31 نوامبر:
فولاد مبارکه سپاهان – صنایع روشنایی یکتا البرز ساعت 22:30.
آتریسا تهران – پالایشگاه کیهان ملایر ساعت 13:00
سنگ آهن بافق – شهید شاملی کازرون ساعت 15:30
شاهرود کات – تاسیسات دریایی ساعت 18
برنامه دیدارهای روز دوازدهم و چهاردهم لیگ برتر امشب نهایی می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا