هفدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه فردا در تهران برگزار می‌شود

اقتصاد | تهران

هفدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه فردا در تهران برگزار می‌شود

هفدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه با حضور وزیر نفت و معاون نخست وزیر فدراسیون روسیه به عنوان رئیس این کمیسیون فردا ۱۸ اسفندماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش میجیک، به منظور گسترش روابط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در همه زمینه ها از جمله انرژی، تاکنون 16 جلسه کمیسیون مشترک در دو کشور برگزار شده است. هفدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور 18 اسفندماه در تهران برگزار می شود.

در این نشست کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف اقتصادی دو کشور در قالب 20 کارگروه راهکارهای توسعه همکاری ها را بررسی کرده و پس از رفع چالش های موجود، اقدام به تدوین یادداشت تفاهم می کنند. همکاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور

نشست تخصصی هفدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه از روز گذشته در تهران آغاز شده است.

اولین جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه به آذرماه 1375 برمی گردد، این جلسه اولین جلسه پس از فروپاشی شوروی در سال 1370 بود که مرتضی محمدخان وزیر اقتصاد و دارایی ایران و … وزیر روسیه. در این نشست پنج روزه، اولک داویدوف، امور اقتصادی خارجی، ریاست دو هیئت را برعهده داشت.

شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه نیز از 17 تا 19 آبان 1401 در روسیه برگزار شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا