هشدار به تهرانی ها؛ آب سد رو به اتمام است

تهران

هشدار به تهرانی‌ها؛ آب سد رو به اتمام است

خواننده بسته خبری اقتصادی امروز به عنوان مهمترین بررسی خبری از جمله هشدار تهران انتظار کارگر پرواز بلیط پرواز و بلیط نخود فرنگی چیست.

به گفته میجیک در مورد پایین آمدن آب Tehrans امروز صحبت های زیادی وجود دارد. پایتخت با داشتن یک Rainbreaker روشن و رول هایی که قبلاً در بستر تخت Teleran نبوده با یکی از سالهای دشوار آب روبرو شده است. کلید آب پنج دامنه در تهران به 5 میلیون متر مکعب رسیده است که تنها 2 ٪ ظرفیت طبیعی است. اوضاع زنگ هشدار شهروندان را تحریک می کند و مقامات یادآوری کردند که روند مصرف را نمی توان بازپرداخت کرد تهران در آینده با چالش های جدی روبرو خواهد شد. هنگامی که مدیریت منبع آب است الگوی مصرف با اصلاحات به عنوان مهمترین راه برای جلوگیری از بحران آب در پایتخت همراه است.

در این راستا ایزو بوزاده زاده – سخنگوی صنعت آب – این روند ادامه را یادآوری می کند تأمین آب آب از بین می رود و فشار زیادی بر روی سولون های خاک نمی تواند وارد شود. به گفته وی به دلیل استانداردهای سختگیرانه برای نوشیدن کیفیت آب آنها نمی توانند به منابع زمینی روی زمین اعتماد کنند زیرا آنها نتیجه ای مانند نامزد زمین دارند.

بهزاد پارسا – مدیر مدیریت تهران – کاراج) شرکت تهران (نان کاراج (کاراج) و تمرینات سد از زمان بهره برداری به پایین ترین سطح آب رسیده است. این نتیجه قابل توجهی از یک باران شدید در سال جاری و شرایط خشک است.

کارگران منتظر بوده اند

بیایید آب سرمایه و بحران باقیمانده را گسترش دهیم زیرا فرصتی برای سال گذشته وجود دارد جامعه کارگر امیدوار است که دستمزدهای تلاش را که به سرعت انجام می شود و به دنبال حساسیت است انجام دهد.

ذکر کرد که فردا شورای بورجه است فردا با حداقل مراسم حداقل مراسم کار و تحت معاون کارگر برگزار می شود و رقم دستمزد تصویب نمی شود.

در همین راستا مجوز اسد به بالاترین قانونی برای بالاترین شورای کارگر درباره بالاترین هیئت مدیره کارگران گفت تحقیقات برای تعیین دستمزد 2 میلیون و 6 هزار نفر است.

دست و پا زدن

در شب سفر نوروو و احتمال افزایش تقاضا برای سفر هوایی و همچنین رایج ترین بازارهای بلیط پرواز نظارت دولت افزایش می یابد. امروز نویسنده پرواز مدنی از نمایش فروش و صادرات ممنوع از نرخ تعیین شده در جهت کلیه خدمات مسافرتی هوایی و دفتر فروش آنلاین ممنوع است. زیرا رئیس سازمان خود به آژانس امتحان یادآوری کرده است.

در این جهت آمده است که صفحه نمایش عرضه و فروش بلیط های نوروز بالاتر از نرخ هواپیمایی و تخلفات و تخلفات تخلفات یا تخلفات به سه ماه به حالت تعلیق در آمده و یک مقام صالح را معرفی می کند.

نگران آجیل شب نباشید

معمولاً در پایان سال بازار مواد غذایی به ویژه آجیل داغ و خانواده که سعی در خرید بر اساس ظرفیت مالی دارند. در آخرین روز مارس در حالی که بازار خرید شب در Eber صحبت هایی برای پرورش بادام زمینی وجود داشت. موضوع KHODAMI – رئیس اتحادیه لوبیا و لوبیا برای فروش تهرانآنها این خبر را غیرقابل قبول می دانند و می گویند که کسی هدف تزریق سوء تفاهم به عموم را دارد.

به گفته مقامات مقامات به جز برخی کالاهای دیگر مانند پسته چیزهای دیگر زیرا صادرات بیش از حد و بدون حافظه قیمت چشم است.

آنها به طور متوسط ​​به طور متوسط ​​با میانگین 5 کالا در کلاس ها باعث افزایش تورم 2 تا 5 درصد می شوند.

نرخ خدمات لاغر لاگا تغییر نکرده است

از آجیل شب در این شب برای عبور امروز تمیز کردن خانه ها و ضرب و شتم داغ است. رئیس هیئت مدیره تهران گفت: درخواست خدمات لباسشویی سال گذشته با عید تعریف شده است و یکی از دلایل ماه رمضان و عید که معمولاً باعث تمیز کردن کمتری می شود.

قیمت سرویس لباسشویی در شب نوروز تغییر نمی کند زیرا او در Uni می گوید. سرویس لباسشویی پریکا سالی یک بار در حال تغییر است و اخیراً ما قیمت منطقه را افزایش نداده ایم.

خانه خانه سال رونق ندارد

چه چیزی می تواند برای بسیاری از متقاضیان در حال حاضر سرنوشت بازار خانه بتواند در سال آینده اتفاق بیفتد. یک سوال موجود از فعال سازی بازار مسکن در پاسخ آنها می گویند به دلایلی مانند معاملات رکود اقتصادی کاهش سرمایه و فروش منفی نمی تواند رونق بگیرد و حداقل یک تورم مهم برای سؤالات باشد.

ما برای عبور از شرایط بحرانی به 6000 اتوبوس نیاز داریم

در شب سفر نوروز فقدان بلیط حمل و نقل عمومی مطابق دلخواه برای سفر اثبات می شود اما منبع بلیط کافی نیست. یکی از حمل و نقل عمومی حومه شهر احتمالاً به دلیل قیمت کافی اتوبوس است که مسافر را به خود جلب می کند. بلیط های اتوبوس در رویدادهای ویژه معمولاً چالش های مسافر است. این چالش همچنین کمبود ناوگان است.

به گفته دولت سازمان دولتی ما با کمبود و خستگی از اردوگاه های بین المللی روبرو هستیم و بیش از 5 ٪ اتوبوس دولتی بیش از 5 سال است. بنابراین ما باید اتوبوس را وارد کنیم تا از موقعیت های بحرانی عبور کنیم که قطعاً بوروکراسی پیچیده است و به طوری که خان برای جلوگیری از واردات.

سرانجام پیام

دکمه بازگشت به بالا