مطالب عمومی

هشدار از وزارت بهداشت ، عزل از وزارت بهداشت


نامه های وزارت صنعت ، معدن و تجارت (SEMAT) و بهداشت در مورد تعطیلی واحدهای تولیدی و اصناف این روزها اعلام شده است ، اما به نظر می رسد احتمالاً تعطیلی واحدهای صنفی و شرکت ها به پایان نرسد.

در نامه ای به روسای صنایع ، معادن و سازمانهای بازرگانی استان و جنوب کرمان ، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت (SMAT) ، خیابان فروردین حسین مدرس ، در نامه‌ای به استان کرمان اعلام کرد. و در جنوب کرمان که هیچ گونه اختلالی در کار و تولید ایجاد نمی شود. تنظیم دستورالعمل های بهداشتی برای سلامتی کارگران و کارکنان واحدهای تولید تصویب شد.

این نامه واکنش وزارت بهداشت را برانگیخت و سعید نعمکی وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس جمهور نوشت که نامه این وزارتخانه “دستورالعمل اداری برای بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز تجاری ، معالجه کاغذ” است. ، مسئولیت و جایگاه کارکنان ملی است. ” تاج برعکس است. “

نمک همچنین هشدار داد كه “هر تصمیمی” اتخاذ می شود “درخواست” محكومیت شدید “وزارت و وزارت امور داخله و سایر همكاران برای كمك به كاهش اثرات اپیدمی تاج بر روی است. اقتصاد “کلید کم” کشور و تدوین پروتکل برای بازگشایی فعالیتهای اقتصادی اولویت دار. آتش سوزی که مورد تأیید هیچ دستگاه فرهنگی فرهنگی دولتی ، مذهبی ، مذهبی ، غیر دولتی نباشد ، به سرعت سیستم مراقبت های بهداشتی و بعداً اقتصاد کشور را نادیده می گیرد. “

امروز سخنگوی وزارت بهداشت در ایجاد برخی از شرکت های خصوصی و غیره اعلام کرده است که کلیه مشاغل باید مشمول مصوبات ستاد کرونا باشد و آثاری که به عنوان لیست درج نشده اند. استثناء ها ممنوع است ، بنابراین اگر کارآفرینی اقدام کند. آهسته شغل توهین آمیز است.

این در حالی است که امروز بعد از ظهر ، وزیر راه حل ها اعلام کرده بود که نامه معاون وزیر به سازمان های استان به دستور رئیس جمهور محترم است تا کالاهای مورد نیاز تاج را برای مردم تهیه کند و نه برای واحدهای تولیدی و نه برای مشاغل و مشاغل.

با این حساب به نظر می رسد که در حال حاضر تعطیلی تعطیلات در دست نیست.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط میجیک هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا