مطالب میجیک

هزینه های هنگفتی برای براندازی حجاب زن ایرانی می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، قسمت های چهل و سوم و چهل و چهارم از فصل سوم برنامه چراغ روزهای یکشنبه 28 و سه شنبه 30 آذر ماه روی آنتن شبکه 5 سیما می رود. طبق روال فصل سوم برنامه که هر هفته یکی از جدی ترین چالش ها و مسائل شبکه عفاف و موضوع حجاب مورد بررسی قرار می گیرد، این هفته برنامه به بررسی پرتو چالشی جدید می پردازد. حالت رعایت عفت و حجاب، امروز در کشور ما چگونه است؟

چالش این هفته با حضور میهمانان مدعو «مهسا تدین سعدی» قاضی، استاد دانشگاه، مشاور قضایی و معاون خانواده و «مهری طالبی دارستانی» کارشناس زنان و خانواده و دانشجوی دکتری مطالعات زنان، از زنان فعال و فعال جهادگر برگزار شد. از فضای مجازی خواهد شد.

براندازی حجاب زنان ایرانی هزینه هنگفتی دارد

تدین سعدی با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب امروز در کشور گفت: هر موضوعی به جز لایه بیرونی که عموماً برای همگان قابل رویت و درک است، لایه عمیق و پنهان تری نیز دارد که همه نمی توانند آن را بشناسند و بفهمند. .. در مورد عفاف و حجاب و لزوم رعایت حدود در روابط اجتماعی و یا حتی خانوادگی زن و مرد، دلیل اهمیت و لزوم درک و رعایت آن به این دلیل است که آثار زیر دارد. به عبارت دیگر، به طور کلی مردم ظواهر را می بینند و آسیب های ناشی از عدم رعایت پوشش و رفتار پاک را نمی دانند. در دادگاه های خانواده و دادگاه های بی شماری ظاهر می شود و آسیب های فراوانی که به خانواده ها وارد می شود و بنابراین جامعه امروزی اهمیت این مسائل و نیازهای فرهنگی را در این امر نشان می دهد. رشته.

طالبی با اشاره به وضعیت کنونی عفاف و حجاب در کشور گفت: امروز هجمه های زیادی به موضوع عفاف و حجاب در دنیا و هزینه های هنگفت براندازی حجاب زنان ایرانی صورت می گیرد و ذات پاکی دارد. ” و به دفاع از خود می ایستند و از فرهنگ عفاف و حجاب پیروی می کنند و عاجزانه به دنبال حفظ این موضوع هستند، هر چند برخی از بانوان در ظاهر التزام عملی به درجات قانونی و پسندیده خود را حفظ نکرده اند. البته نظام جامعه یک نظام منفعت است. محدودیت ها و قوانین باید برای کاهش تضاد منافع در جامعه اعمال شود. اگر محدودیت ها و قوانینی وجود نداشت، ناگزیر انسان ها با چالش های جدی همراه با تضاد منافع مواجه می شدند و دیگر نمی توانستند مانند انسان ها زندگی کنند; زیرا هرکس منافع خود را در اولویت قرار خواهد داد. از این رو، قوانینی برای رفع آسیب های ناشی از تضاد منافع شخصی هر یک از اعضای جامعه وضع شد.

لازم به ذکر است برنامه چراغ به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و سردبیری محمدحسن زمان وزیری و نویسندگی نعیمه اسلاملو کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است. این برنامه دوشنبه و چهارشنبه ساعت 22 پخش می شود.

برای شرکت در نظرسنجی برنامه نظرات و پاسخنامه را به سامانه پیامکی 100000547 ارسال کنید.

دکمه بازگشت به بالا