مطالب میجیک

هزینه‌های هنگفتی نیز برای براندازی حجاب زن ایرانی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، قسمت های چهل و سوم و چهل و چهارم فصل سوم برنامه چراغ روزهای یکشنبه 19 و سه شنبه 21 دی ماه روی آنتن شبکه پنج می رود. طبق روال فصل سوم این برنامه که هر هفته به بررسی یکی از چالش ها و مسائل جدی شبکه عفاف و بحث حجاب می پردازد، این هفته برنامه چالش جدیدی را بررسی می کند و آن نحوه رعایت عفاف است. و حجاب در کشور ما امروز

چالش این هفته با حضور میهمانان محترم قاضی «مهسا تدین سعدی»، استاد دانشگاه، مشاور قضایی و معاون خانواده و «مهری طالبی» برگزار شد. دارستانیاو کارشناس زنان و خانواده و دانشجوی دکترای مطالعات زنان، فعال جهاد زنان و فعال سایبری خواهد بود.

تدین سعدی با اشاره به وضعیت کنونی عفاف و حجاب در کشور: موضوع این است آه تو علاوه بر لایه بیرونی که به طور کلی برای همه قابل مشاهده و درک است، لایه عمیق و پنهان تری نیز دارد که برای همه قابل درک نیست. در، درب موضوع این است عفاف و حجاب و لزوم رعایت محدودیت ها در روابط اجتماعی یا حتی خانوادگی زن و مرد نیز از دلایل اهمیت آنها و لزوم درک و رعایت آن است زیرا آثاری در پی دارد. به عبارت دیگر، عموماً مردم ظواهر را می بینند و آثار مخرب عدم رعایت پوشش و رفتار خالص را درک نمی کنند. حضور در محاکم خانواده و پرونده های بی شمار خانواده و آسیب های فراوانی که گریبانگیر خانواده ها می شود و پیامدهای جامعه امروزی، اهمیت این مسائل و نیازهای آنها را نشان می دهد. ساختمان فرهنگی در این زمینه.

    همچنین برداشتن حجاب زنان ایرانی هزینه زیادی دارد

طالبی با اشاره به وضعیت کنونی عفاف و حجاب در کشور گفت: امروز در دنیا هجمه های زیادی به موضوع عفاف و حجاب می شود و هزینه هنگفتی که برای براندازی حجاب زنان ایرانی انجام می شود، طبیعت پاکی دارد. و هیمند سر خودت بایست اند و از فرهنگ عفاف و حجاب پیروی می کنند و شدیداً به دنبال حفظ این موضوع هستند، هر چند برخی از زنان در ظاهر التزام عملی به شرع و حد مطلوبی نداشته باشند. اند. البته سیستم جامعه، سیستم سود میزبان. محدودیت ها و قوانین باید برای کاهش تضاد منافع در جامعه اعمال شود. اگر محدودیت ها و قوانینی وجود نداشت، انسان ها به ناچار با چالش های جدی همراه با تضاد منافع مواجه می شدند، بنابراین هرگز نمی توانستند دوباره به عنوان انسان زندگی کنند. زیرا هرکس منافع خود را در اولویت قرار خواهد داد. از این رو، قوانینی برای جبران خسارات ناشی از تضاد منافع شخصی هر یک از اعضای جامعه وضع شد.

ضروری است بر این یک برنامه سبک به تهیه کنندگی مصطفی است هیودی و تصحیح محمدحسن زمان وزیری و نگارش نعیمه اسلاملو این کار گروه اجتماعی شبکه 5 سیما است و فصل سوم در 52 قسمت تهیه شده و یکشنبه و سه شنبه هر هفته حوالی ساعت 10:00 روی آنتن می رود و دوشنبه ها و چهارشنبه ها ساعت 10:00 دوباره روی آنتن می رود.

برای شرکت در نظرسنجی اپلیکیشن، نظرات و پاسخ ها را به سامانه پیامکی ارسال کنید 10000547 لطفا ارسال کنید.

دکمه بازگشت به بالا