برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

هزینه تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی ال جی در هشتگرد کرج

به نظر شما چند برند مشهور ایرانی وجود دارند؟

شاید باورتان نشود اگر بگوییم صنعت لوازم برقی در ایران دارای انواع برند های ریز و درشت است که اگر بخواهیم اسمشان را برایتان ردیف کنیم در تصورتان نیز نمی گنجید که بیش از 250 عدد باشند. اما اسم برخی از برند ها به گوشمان آشنا تر از بقیه هستند. زیرا این برند ها توانسته اند سهم بیشتری از بازار را در اختیار خود داشته باشند و روز به روز نیز به دامنه طرفداران خود اضافه کنند.

بنابراین برند های ملاک قرار داده شده مقاله ما بر اساس نظریه کارشناسان و میزان معروفیتشان در بین مردم انتخاب شده اند و هیچ گونه قصد یا غرضی دال بر بی کیفیت خواندن محصولات سایر برند ها وجود ندارد.

 بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی

در واقع برند های داخلی هر کشور دارای مزیت های بسیاری برای شهروندان آن ایالت به حساب می آیند. از یک طرف از اقتصاد کشور خود حمایت می کنید و زمینه اشتغال زایی را برای هزار جوان بیکار فراهم می نماید. از طرف دیگر خرید محصولات ساخت هم وطنان توانمندمان برای شما ارزان تر تمام می شوند چرا که مالیات ورود به کشور را شامل نمی شوند. همچنین از خدمات پس از فروش نیز برخوردار می شوید. در ثانی زمانی که بعضی محصولات ایرانی هم پای محصولات خارجی هستند چرا پول خود را به جیب بیگانگان بیندازیم.

برند اسنوا

اسنوا یکی از برند های خوشنام در بازار رقابت ایران است و محصولاتش به اصل بودن شهرت یافته اند. برند اسنوا تقریباً در تمامی لوازم آشپزخانه، سری از میان سران در آورده است. در ساخت محصولات اسنوا، کیفیت و لعاب کاری محصول حرف اول را می زند.

شاید به همین دلیل مورد استقبال مردم قرار گرفته باشد. این شرکت داخلی ادعا کرده است که در ساخت محصولاتش از برترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده که قابلیت رقابت با برند های مطرح جهانی را دارند. استاندارد های بکار گرفته شده شرکت Snowa مطابق با استاندارد های تأیید شده اروپا و آمریکا می باشند.

مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های لوازم خانگی ایرانی

اگرچه تولید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه در ایران از چند دهه قبل آغاز شده است. اما به دلایلی که پیشتر به آن اشاره کردیم این صنعت در ایران از یک دهه قبل قدرت و رونق بیشتری پیدا کرده است و شرکت‌های ایرانی کالاهای بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را به بازار عرضه نموده‌اند. در یک مقایسه کلی میان کالاهای ایرانی و نمونه‌های خارجی در این بازار می‌توان گفت که قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن، طراحی زیبا و کیفیت بی‌نظیر، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش سه اصل اساسی هستند که تولیدات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه ایرانی را از مارک‌های خارجی متمایز می‌کنند.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن لوازم خانگی ایرانی

همانطور که گفته شد در سال‌های اخیر عواملی نظیر تحریم‌های بین‌المللی، تورم، نوسانات نرخ ارز و خروج برندهای خارجی از کشور، بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه را در داخل شدیدا دچار تغییر نموده است. همه این عوامل دست به دست هم داده‌اند و موجب شده‌اند تا تولیدکنندگان ایرانی برای ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت معقول و متناسب با قدرت خرید مردم دست به کار شوند. به این ترتیب می‌توانیم بگوییم که مقرون به صرفه بودن نخستین ویژگی است که موجب گشته تا بهترین مارک‌های لوازم خانگی ایرانی نه تنها در بازارهای داخلی، بلکه در کشورهای همسایه نیز طرفداران خود را داشته باشند.

مهم ترین مزایای نمایندگی تعمیرات ال جی ایران تک سرویس در هشتگرد کرج

  • دقت و سرعت بالا در تعمیر: تعمیرگاه ایران تک سرویس با بهره گیری از کارشناسان کارآموزده و متخصص تعمیرات انواع خرابی های لوازم خانگی ال جی را با بالاترین سرعت انجام می دهد.
  • انجام خدمات تعمیر در محل در هشتگرد کرج: با استفاده از خدمات ایران تک سرویس، نیازی به حمل و نقل دستگاه نیست؛ شما می توانید خدمات مربوط به تعمیر لوازم خانگی ال جی را در منزل و یا محل خود در هشتگرد کرج دریافت نمایید.
  • مشاوره و راهنمایی با کیفیت بالا: برای امور تخصصی نظیر تعمیرات ماشین لباسشویی یا ظرفشویی، یخچال فریزر یا ساید بای ساید، مایکروفر و مایکروویو و کولر گازی اسپلیت ال جی راهنمایی های یک شخص باتجربه می تواند بسیار کارآمد باشد. کارشناسان این مرکز همواره به بهترین شکل نسبت به راهنمایی مصرف کنندگان اقدام می کنند.

تمامی این موارد، دلیلی است برای آن که تعمیرگاه ایران تک سرویس به عنوان یکی از شاخص ترین مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات ال جی در هشتگرد کرج می تواند گزینه ای مناسب جهت تعمیر دستگاه شما در هشتگرد کرج باشد.

نمایندگی تعمیرات ال جی در تمامی مناطق هشتگرد کرج

تعمیرگاه ایران تک سرویس بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات ال جی در هشتگرد کرج با دارا بودن شعب خدمات پس از فروش در تمامی نقاط هشتگرد کرج آماده ارائه سرویس خدمات به همشهریان گرامی در اسرع وقت در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب می باشد.

عیب‌یابی و تعمیرات سریع

کارشناسانی که از طرف ماد سرویس به هشتگرد اعزام می‌شوند، دارای تخصص و تجربه کافی هستند. این افراد در طول هفته با مشکلات و خرابی‌های گوناگونی مشابه ایرادات دستگاه شما روبه‌رو می‌شوند؛ بنابراین تشخیص خرابی و تعمیر آن، با سرعت بالایی انجام می‌شود. همیشه بهتر است به‌جای مراجعه عجولانه به یک تعمیرگاه عادی، نمایندگی ال جی در هشتگرد  را برای دریافت خدمات پس از فروش باکیفیت انتخاب کنید.

استخدام شرکت ال جی هشتگرد | نمایندگی ال جی در کرج

استفاده از قطعات باکیفیت

تمام دستگاه‌ها زمانی مثل روز اول کار می‌کنند که در تعمیرات آن‌ها از قطعات اصلی استفاده شود. تمام خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی و سایر محصولات این برند در نمایندگی ال جی LG در هشتگرد، با استفاده از قطعات اصلی انجام می‌شوند. برای نمونه اگر نیاز به تعمیرات بک لایت تلویزیون وجود داشته باشد، از بک لایت‌های اورجینال برای این منظور استفاده می‌شود.

دریافت خدمات بدون دغدغه با نمایندگی ال جی LG در هشتگرد

بسیاری از افراد تنها از برندهایی خریداری می‌کنند که نمایندگی مجاز آن برند را در نزدیکی محل کار و زندگی خود داشته باشند. به‌این‌ترتیب می‌توانند به‌سادگی از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوند. ماد سرویس امکان دسترسی ۲۴ ساعته به نمایندگی ال جی LG در هشتگرد را مهیا کرده است. بدون دغدغه می‌توانید از خدمات پس از فروش تلویزیون و سایر محصولات این برند در شهر خود استفاده کنید.

لیست لوازم خانگی 

  • ماشین لباسشویی
  • یخچال فریزر
  • ماشین ظرفشویی
  • مایکروویو
  • اجاق گاز

 

دکمه بازگشت به بالا