مطالب میجیک

نیازمند تغییر الگوی رفتاری مدیران ارشد ورزش در حوزه بانوان هستیم

میجیک/زنجان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: امروز باید الگوهای رفتاری مدیران ارشد ورزشی در حوزه بانوان را تغییر دهیم.

مریم کاظمی پور عصر دیروز (5 آنلاین) در حاشیه دیدار با رئیس و نایب رئیس شورای ورزش استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تغییر الگوهای رفتاری در مدیریت ورزش قهرمانی باید انجام شود، گفت: از بالاترین سطح مدیریت کشور و بدنه و مدیریت فدراسیون باید اگر این را باور دارند، گفت: همانطور که در برخی فدراسیون ها این اتفاق افتاد و نشان می دهد زنان حتی بیشتر از مردان مدال می گیرند و این یعنی سرمایه گذاری در ورزش بانوان توسط تغییر الگوهای رفتاری نتیجه داده است.

وی با اشاره به اینکه در حالی که جامعه نخبگان ورزش هنوز به این معضل و الگوی رفتاری اعتقادی ندارند، باعث می شود جامعه ای که از مزیت های توسعه ورزش بانوان اطلاعی ندارد، اعتماد کافی برای سرمایه گذاری در این بخش نداشته باشد، گفت: این رفتار باید تحولی در بدنه ورزش رخ دهد و به توسعه ورزش بانوان در عرصه قهرمانی بیشتر توجه شود.

وی با یادآوری اینکه امروز در فضای مسابقات قهرمانی کشور به جایی رسیده ایم که هر تغییر و تغییر رتبه در رشته به فعالیت بانوان در رشته قهرمانی بستگی دارد، گفت: بنابراین اگر این الگوی رفتاری تغییر کند. بینش در مورد آنچه زنان می توانند در آن نقش ایفا کنند، تغییر خواهد کرد.

نماینده توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بانوان علاوه بر نقش اجتماعی به عنوان ورزشکار، نقش اجتماعی نیز به عنوان مادر و همسر دارند، ادامه داد: مدیران ارشد ورزش کشور نباید اجازه دهند. . این چیزی است که گفته خواهد شد.این مقوله منجر به بحث در مورد وضعیت مادران و همسران ورزشکاران زن می شود.

کاظمی پور در ادامه تاکید کرد: دفتر فنی و شرکت توسعه اماکن و تجهیزات ورزشی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام سیاست های متعددی را در دستور کار دارند. این پروژه برای جمعیت آن منطقه مناسب در نظر گرفته می شود.

وی با یادآوری اینکه ما نیز به دنبال تکمیل پروژه ای هستیم که کامل باشد و بتواند خدمات کاملی را به جامعه هدف ارائه کند، گفت: همچنین بیشتر به سمتی حرکت می کنیم که پروژه هایی با ظرفیت کاربران برای ارتباط بین زن و مرد ارائه خدمات ویژه دادن

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و یک درصد بانوان کشور نیز ورزش قهرمانی حرفه ای را دنبال می کنند و این تفاوت را در استان نشان می دهد، گفت: و بر تمرینات عایشم سرزمینی تاکید کرده است. دوران نوجوانی استعدادیابی و پرورش استعدادها از راه درست برای رسیدن به قهرمانی، افزایش این ظرفیت و در مرحله دوم بحث حفظ استعداد و ارتقای آن به مرحله نخبگان و تیم ملی شدن است.

نماینده توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: نگاه ویژه ای به حوزه بانوان در این زمینه داریم و می خواهیم از ظرفیت های مختلف در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا