مطالب میجیک

نمایش زندگی‌نامه بانوان فرهیخته در مستند «حکایت دل» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، در نظر گرفتن جایگاه اساتید و چهره های شناخته شده فرهنگی کشور و آزمایش الگوهای علمی و تخصصی از اهداف فیلم مستند “داستان قلب” است.

هدف دیگر این مجموعه مستند معرفی استادان و چهره های ماندگار به نسل جوان است. تماشای و گوش دادن به خاطرات و کارهای ماندگار ، رویکرد و هدف اصلی مدیران کانال 4 و دست اندرکاران تولید سریال “داستان قلب” است و بسیاری از مردان و زنان بزرگ جامعه و نسل جوان جامعه ناشناخته هستند.

مجموعه مستند “داستان قلب ها” اکنون زندگی ده ها بزرگ را با موفقیت به تصویر کشیده است. در دوره 4 تا 8 آوریل ، هشت شخصیت مستند مانند پری صابری ، نویسنده ، مترجم ، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما ، ژاله ، معلم زبان باستان ، نویسنده و چهره ماندگار ، منصوره ، مورخ اتحادیه و نویسندگان ، روح آنژیز کراچی ، شاعر و محقق تاریخ ادبیات و شعر زنان پارسی ، شاهین آوانی ، فیلسوف و نویسنده و پژوهشگر فلسفه اخلاق ، زهره زرشناس ، زبان شناس و زبان شناس باستان و سغدی ، توران زندیه ، نقاش و پیشگام آموزش هنر به کودکان و بلقیس سلیمانی ، نویسنده رمان و رمان نویسان مشهور وارد شده اند.

مجموعه مستند “داستان قلب” توسط گروه شبکه فرهنگ و اندیشه چهار سیما از شنبه 14 فروردین تا 24 فروردین ساعت 17 از شبکه چهار پخش می شود.

تهیه کننده مجموعه مستند داستان علیرضا حسینی و کارگردان آن بیژن شکریز است. محبوبه کلانتری مسئولیت تحقیق و طراحی سeriesالات مجموعه را بر عهده دارد.

دکمه بازگشت به بالا