نماد بانوان مقاومت در خوزستان ساخته شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آیت الله محسن حیدری در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: با فرض اینکه ما در شب “هفته دفاع” هستیم ، هنگام گرامیداشت این هفته ، نماد دفاع مقدس باید سربازان ، شهدا ، شهدا ، آزادگان و جانبازان به ویژه زنان و شهدا باشد. ” این اقشار که در هویزه ، آبادان ، دزفول ، شوشا ، دشت آزادگان و غیره به شهادت رسیده اند ، باید شناسایی و معرفی شده و به نسل های حال و امروز معرفی شوند.

حیدری می افزاید: چند سال پیش شهید “سهام خیام” به عنوان یک شهید نمونه دولتی معرفی شد که کار خوبی و ارزشمندی بود.

وی ادعا کرد: “به شهدا”فرحه پول“در شوش که نمادی از تاب آوری زنان شهدا یا شهداست”اعلاحضرت سیاه و سفیددر سوسنگرد ، که از مقام معظم رهبری ستوده است ، باید مورد توجه قرار گیرد و نماد وی را باید مجسمه ساخت.

نماینده مردم خوزستان در شورای رهبری گفت: مسئولان ذیربط باید مراقب و کوشا باشند زیرا ساخت نمادها و مجسمه ها توسط این اشراف طلب شده است. .ری او درست است و از این نظر بنیاد حفظ آثار مذهبی دفاع مقدس در تلاش است تا موضوعات متنوعی را ایجاد کند و مطمئناً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در پایان وی بر لزوم توجه به آثار تاریخی اسلامی در استان تأکید کرد و گفت: درخواست حقوق عاشقان میراث فرهنگی این است که اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری باید کار خود را انجام دهد اما متأسفانه اداره میراث فرهنگی در این زمینه اقدامات خوبی انجام می دهد. ” او هیچ کاری برای ادامه ندارد و بیش از این فعالیت مجبور به انجام بود تا معرفی و احیا شود.

دکمه بازگشت به بالا