مطالب میجیک

موافق برگزاری پلی‌آف فوتسال بانوان باوجود وضعیت قرمز خوزستان نیستیم

میجیک / خوزستان مدیر کل باشگاه گفت: “در شرایطی که خوزستان با ویروس کرونا سرخ کردیم ، از بازی در بازیهای پلی آف لیگ برتر بانوان خودداری کردیم زیرا این امر نمی تواند سلامت ورزشکاران را به خطر اندازد.”

در مورد چهار تیمی که پلی آف لیگ برتر بانوان را انجام می دهند ، گفت: هیچ کس از فدراسیون با باشگاه ملی حفاری تماس نگرفته است و ما توافق آنها را اعلام نکردیم. ما لیگ را برگزار کردیم زیرا مادامی که شرایط خوزستان خیلی قرمز بود ، ما نمی توانستیم تمرین را شروع کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل وضعیت Corona همه هواپیماهای بدون سرنشین ورزشی و میهمانان شرکت ملی حفاری تعطیل هستند و مجوزهای بازگشایی نداریم و در چنین شرایطی نمی توانیم بازیکنان شهر را بپذیریم. در همین حال ، وزارت ورزش از آغاز تمرین و رقابت برای شهرهای سفید خبر داده است.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اظهار داشت: ما از بازیکنان دعوت نکرده ایم تا در تمرین حاضر شوند زیرا شرایط خوزستان مناسب نیست و قصد نداریم در حال حاضر تمرین را شروع کنیم. در حالی که اوضاع خوزستان قرمز بود ، ما از بازی خودداری کردیم زیرا این امر نمی تواند سلامتی ورزشکاران ما را به خطر اندازد.

وی اظهار داشت: به دلیل این مکث طولانی ، بررسی های لیگ با در نظر گرفتن تمرین فقط سه هفته برای بازیکنان مضر خواهد بود.

محمدنیا اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال حفاری در مرحله گروهی در جدول است و برنده بازی در مرحله پلی آف ، پیشنهاد ما این است که تیم ملی حفاری با قهرمانی قهرمان می شود اما این تیم از این کار خودداری کرده است. بازی ادامه پیدا نمی کند و خدای ناکرده ، بازیکن به دلیل رزومه لیگ ، دچار تاج یا مصدومیت نمی شود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا