مطالب میجیک

نقص بزرگ لیگ بسکتبال زنان/ زمانپور: بدون انجام تست کرونا فاجعه رخ می‌دهد

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامینو اصفهان معتقد است که انجام مسابقه بدون تست تاج غیر منطقی است و می تواند فاجعه به بار آورد.

به گزارش میجیک ، بسکتبال بانوان لیگ برتر از 6 نوامبر آغاز شد ، با مسابقات تیمی اولین گروه و مسابقات هفتگی این گروه در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد ، اما امتیاز غیرمعمول است آزمایش مثبت 8 بازیکن سینام مشهد (4) و پاز تهران (4 نفر) قبل از شروع مسابقات ، باعث نشده بود که جلسه برگزار شود. این امر منجر به حضور برخی تیم ها در این رقابت ها شد ، زیرا طبق برنامه فدراسیون ، این تیم فقط در سه دور رفت و برگشت و مرحله پلی آف آزمون کرونا را انجام داد (سه بار در کل لیگ) ، در حالی که رفت و برگشت در مجموع شش هفته طول کشید. او قبل از هر هفته مسابقه با هم بازی می کرد و مجبور بود تست هایی را امتحان کند ، اما به دلیل عدم توانایی مالی برخی تیم ها ، این اتفاق نیفتاد و تعداد تست هایی که من پایین آمدم ، به دلیل سلامتی بازیکنان و مهمانان حاضر در این مسابقه بسیار مورد استقبال قرار گرفت. خطر بیماری ویروس کرونا قلب وجود دارد.

آزاده زمان پور ، سرمربی جدید اصفهان در گفت وگو با میجیک ، اظهار داشت: این یکی از بزرگترین نگرانی های من و باشگاه است و ما آن را اضافه کرده ایم. ما از فدراسیون می خواهیم که این پرونده را پیگیری کند و هر هفته آن را امتحان کند ، ما یک دوئل داریم ، زیرا اگر فاجعه بزرگی رخ ندهد ، فدراسیون باید کل تیم را مجبور به انجام این آزمایش کند. مطمئناً ، بسیاری از تیم ها خواسته های یکسانی دارند ، اما تیم های دیگر بودجه ندارند ، بنابراین فدراسیون مجبور است برنامه ریزی درستی انجام دهد ، زیرا نمی تواند تیم هایی را که بودجه کمی دارند حذف کند. با این وجود حضور در لیگ خوب و قابل تحسین است اما ممکن است راه حل های دیگری نیز پیدا شود.

وی افزود: با همکاری فدراسیون می تواند آزمایش تیم با کمترین هزینه را انجام دهد. این کمک بزرگی برای همه تیم ها است و لیگ را بهتر می کند ، زیرا اگر بدون تست بازی کنید و بازیکنان آلوده شوند ، بازی لغو می شود ، لیگ طولانی و برنامه فدراسیون مختل می شود. شرکت در مسابقات بدون آزمون منطقی نیست.

سرمربی تیم نامینو با بیان اینکه عملکرد فدراسیون در هفته اول عالی بود ، ادامه داد: همه چیز خیلی روان پیش رفت و پروتکل های بهداشتی رعایت شد. من فکر نمی کنم که مسابقات با بهترین ها برگزار شود ، بنابراین من از همه دفاتر تشکر می کنم زیرا همه تیم و همه رقابت ها را با آرامش انجام می دهند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد ، که در تمام مراحل آزمایش خواهد شد و هیچ کس به این بیماری مبتلا نخواهد شد ، زیرا بازیکنان با خانواده های خود در تماس بوده اند و یک فاجعه به وجود آمده است.

وی درباره فدراسیونی که بر مراقبت از خود و کاهش آزمایش عروق ویروس کرونا تأکید دارد ، گفت: “در این شرایط می توان از خودمراقبتی به میزان کم استفاده کرد.” این بیماری را خیلی تنگ و باریک بچرخانید و همه افراد در اطراف شما می توانند کسی را که مستعد ابتلا به عفونت است ببینند ، از نظر ما از نظر اجتماعی ، استفاده از ماسک و اصول بهداشتی ضروری نیست ، هنوز هم امواج وجود دارد که متوجه همه می شود. بنابراین ، اگر می تواند از آلوده شدن بازیکنان به راه حل جلوگیری کند ، چرا این کار را نمی کند؟ امیدوارم به دلیل استرس زیادی که به بازیکنان و تیم وارد شده این مشکل قابل حل باشد.

زمانپور درباره عملکرد وقت خود در هفته اول مسابقات گفت: بازی روز اول مقابل پاز برگزار نشد و او شکست فنی حریف خود را اعلام کرد. این بازی روز دوم برابر Gaz بود و من نمی دانم چرا با 8-7 بازیکن ، اما تیم ما حدود 60٪ از آنچه را که در آن دوره تمرین کرده بودند انجام داد و پیروز شد ، اولین بازی بود و با توجه به هدف Wis ، من راضی بودم.

سرمربی نامینو درباره عملکرد تیم های گروه بهمن و مهرام گفت: این تیم بازیکنان خوبی دارد ، قدرتمند است و در کنار هم بسیار خوب بازی می کند. ما دو هفته با گروه بهمن مسابقه داریم و باید برنده شویم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا