نقش فعال بانوان همدانی در برنامه‌های روز قدس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

قدس

لیلا حیدری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اینکه در هر شهری گروه هایی از بانوان فعال فرهنگی وجود دارد که انسجام، نظم و همبستگی که باید بین آنها وجود داشته باشد گاهی اوقات اتفاق نمی افتد، افزود: هر گروهی وظیفه ای را انجام می دهد اما این یک کار است. برنامه افکار موج زنان باعث می شود که این همبستگی بین گروه های فعال فرهنگی ایجاد شود و همه بر یک مشکل یعنی مشکل فلسطین تمرکز کنند و با هم روی یک برنامه عمومی منسجم کار کنند و همه گوشه ای از کار را بگیرند و باعث همبستگی بین گروه ها شود. . او یک فعال فرهنگی بود.

وی با بیان اینکه بعد از بحث موج زنانی که منصوب شده اند باید روز قدس امسال متفاوت باشد گفت: سال وی بیان کرد: با توجه به شرایط، ایده موجی از بانوان که به سراغ ما آمدند و با توجه به جلساتی که با معاونت بانوان استانداری برگزار شد، از برخی بانوان فعال در عرصه فرهنگ استان دعوت شد و این نکات را بیان کردند. از دید

حیدری با اشاره به اینکه با توجه به جمع بندی ایده مقرر شد هر گروه از بانوان فعال فرهنگی بخشی از کار را برعهده بگیرند و با کمک مردم آن را اجرا کنند، افزود: برخی از ایده ها مشترک، مردمی است. ، و برخی هستند به خصوص زمانی که انتخاب می شوند، اکثر این برنامه ها عمومی هستند.

وی در ادامه به اجرای این برنامه اشاره کرد و افزود: مشکل کالسکه های نوزاد با قوطی های خالی شیرخشک، شیشه های خالی شیر که برخی از آنها دارای نماد کارتریج هستند. قنداق کردن سلام 313 خون به تعداد یاران امام زمان (عج)بیا دیگهبرپایی غرفه ویژه مهدویت، برپایی دعای فرج در غرفه مهدویت، توزیع بسته های فرهنگی با موضوع مهدویت و غزه از دیگر برنامه های روز قدس است.

حیدری افزود: جمعی از دختران با هدف شهدای غزه غرفه قرآن برپا کردند چفیه Y فلسطین، اطلاع رسانی به مهدکودک، حضور کودکان مهدکودک در کنار مربیان خود، برپایی غرفه نقاشی مربوط به فلسطین، امروز حضور ویژه کودکان است.

وی به بحث حضور کادر پزشکی و نحوه درمان علم پزشکی همدان که لباس پزشکی و کت سفید در روز قدس می پوشند اشاره کرد و اظهار داشت: کادر پزشکی به صورت نمادین نسخه پزشکی دارند که در واقع رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است باید. نابود. ، در این روز، ماماپزشکان، پرستاران زن هستند که این نسخه را می گیرند و این یک عمل اجتماعی واقعی است و نسبت به اسرائیل جنایتکار ابراز انزجار می کنند.

حیدری با اشاره به اینکه پیگیری هایی که در رابطه با برنامه انجام شده و محوریت همه این برنامه بانوان است، گفت: تلاش می کنیم نوجوانان و جوانان و دختران جوان بیشتری وارد این برنامه شوند و همچنین ما نیز دنبال کردن. با کادر پزشکی که اکثر خانم ها متخصص پا هستند، اگر کار می کنند باید حضور پررنگی داشته باشند و در کل ما امروز حضور بیشتر بانوان را می خواهیم که شجاعانه تر باشد.

وی به فعالیت خود در بحث بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: فعالیت ما در گروه سنی 15 تا 40 سال است و مخاطبان ما حدود 50 درصد جوانان آشنا به بحث صورتحساب. و حرکت عمومی برای جوانان در گام دوم انقلاب است.

دکمه بازگشت به بالا