ندا شهسواری: دغدغه من حقوق و تجهیزات است

تجهیزات

ندا شهسواری: دغدغه من حقوق و تجهیزات است

زن المپیکی تنیس روی میز ایران می گوید: دغدغه من تجهیزات است و حقوقی ندارم.

به گزارش میجیک، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از تمرین ندا شهسویری، ملی پوش تنیس روی میز اعزامی به المپیک 2024 پاریس بازدید کرد.

ندا شهسواری در این بازی گفت: خیلی خوشحالم که آمدی و حضور مسئولان دلگرم کننده است. خوشحالم که برای سومین بار در المپیک حضور دارم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنم.

وی ادامه داد: مهمترین دغدغه تجهیزات است. هر ماه باید 16 میلیون تومان برای تعویض سر راکت هزینه کنم. ما حقوق نداریم و تمام قراردادهایم خرج پینگ پنگ می شود و امیدوارم این موضوع حل شود.

تاثیر رتبه بندی جهانی بر قرعه کشی ندا شهسواری

همچنین حمیده ایرانمنش سرمربی تیم بانوان نیز گفت: امیدوارم ندا شهسواری بتواند به جدول افتتاحیه صعود کند و نتایج خوبی در جدول اصلی کسب کند. نکته مهم این است که رتبه بندی نقش موثری در رتبه بندی دارد. امیدوارم شرایط فراهم شود و بودجه به فدراسیون تزریق شود تا دختران در مسابقات دیگر شرکت کنند.

وی همچنین گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را کرده است اما مسابقات و سرمایه های زیادی وجود دارد که برای حضور در همه مسابقات باید تزریق شود. ما هم درخواست تجهیزات داریم. راکت بالای راکت باید مرتب عوض شود و به میزهای جدید نیاز داریم. برای ورزشکاران هم تقاضای کمک هزینه داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا