مطالب عمومی

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت برگزار می شود

ارائه دستاوردهای فناوری؛

با برگزاری دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، بستر و زمینه ای برای ارائه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه در این زمینه و تجاری سازی فراهم می شود.

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فناوری در بازار و همچنین دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران با هم از ساعت 9 صبح برگزار شد. تا ساعت 11 صبح سه شنبه 24 آذرماه در تالار شیخ بهایی معاون رئیس جمهور برگزار می شود.

در این نشست خبری پیمان صالحی معاون پژوهش های علمی و محمدحسین بهشتی معاون نوآوری و تجاری سازی به عنوان سخنران حضور داشتند.

نحوه شرکت و حضور در این نمایشگاه به این صورت است که متقاضیان برای حضور در نمایشگاه، محصولات خود را در سامانه معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت نام و ثبت می کنند، تیم فنی ارزیابی می کند و شرکت و متقاضی تاییدیه می گیرند. در نمایشگاه بود

لازم به ذکر است نمایشگاه تحقیقات، فناوری و دستاوردهای فنی بازار در سالن‌های 5، 6، 7 و 27 نمایشگاه بین‌المللی تهران و همچنین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در تهران برگزار می‌شود. سالن میلاد (31)، خلیج فارس (44) و 40.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا