اقتصادیبرترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

نحوه خرید تتر و انتقال به کیف پول

به دست آوردن آدرس تتر (USDT) در تراست ولت

طلای آب شده بخریم یا شمش طلا: از اولین مراحلی که باید برای دریافت هر ارز دیجیتال در تراست ولت طی کرد، پیدا کردن آدرس Receive رمز ارز مد نظر است. دلار تتر نیز از این قانون مستثنا نیست و در اولین قدم باید آدرس آن را در تراست ولت پیدا کنید. خوشبختانه این فرآیند بسیار ساده و سرراست و برای تمام توکن‌ها و کوین‌ها یکسان است.

به این منظور ابتدا به صفحه اصلی تراست ولت بروید. فهرستی از کوین‌ها و توکن‌ها را مشاهده می‌کنید که البته ممکن است کامل نباشند. در صورتی که تتر (USDT) در این فهرست نیست می‌توانید به دلخواه خود آن را به تراست ولت اضافه کنید.

ادرس تتر در تراست ولت | انتقال تتر trc20 از تراست ولت

پس از اضافه کردن تتر، نام یا نماد آن را لمس کنید تا وارد صفحه USDT شوید. در این قسمت باید روی گزینه Receive بزنید تا آدرس دریافت به شما نمایش داده بشود. در مرحله بعد یک QrCode و همچنین آدرس نوشتاری دریافت تتر با تراست ولت به شما نمایش داده می‌شود که به راحتی می‌توانید آن را کپی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

توجه کنید که آدرس مورد استفاده برای انتقال تتر با شبکه اتریوم در تراست ولت با آدرس شبکه‌های دیگر از جمله ترون تفاوت دارد. یک تفاوت واضح این است که آدرس در شبکه اتریوم با 0x شروع می‌شود و در شبکه ترون آدرس دریافت با T بزرگ شروع می‌شود.

انتقال تتر از تراست ولت به بایننس

آموزش سرمایه گذاری در بازار طلا:  پس از ورود به حساب کاربری خود در ، ابتدا روی Wallet و سپس روی Overview کلیک کنید. در ادامه هم به ترتیب Deposit و Crypto Deposit را انتخاب نمایید. حالا ارز دیجیتال تتر را هم انتخاب کرده و با توجه به نوع تتری که در دارید، شبکه را هم تعیین کنید. برای مثال اگر تترهای موجود در کیف پول از نوع ERC20 هستند، در اینجا هم شبکه باید استاندارد ERC20 یا همان اتریوم باشد. در ادامه آدرس مقصد برایتان نمایش داده خواهد شد و می‌توانید آن را کپی کنید. حالا اپلیکیشن تراست والت را باز کرده و گزینه Send را لمس کنید.

در ادامه باید مبلغ مورد نظر و آدرسی که از بایننس دریافت کرده‌اید را وارد کنید. حالا اطلاعات نمایش داده شده (شامل آدرس مقصد و کارمزد تراکنش) را چک کرده و در صورت تایید گزینه Send را لمس نمایید. این تراکنش پس از تایید شدن به حساب کاربری شما در این صرافی افزوده خواهد شد.

انتقال تتر از بایننس به تراست ولت

پس از ورود به حساب کاربری خود در صرافی بایننس، ابتدا روی Wallet و سپس روی Overview کلیک کنید. در ادامه هم به ترتیب Withdraw و Withdraw Crypto را انتخاب نمایید. حالا ارز دیجیتال تتر و شبکه آن را انتخاب کنید. اکنون اپلیکیشن تراست والت را باز نموده و به بخش Receive بروید. در منوی جستجوی بالای صفحه نماد USDT را وارد کنید و با توجه به نوع تتری که در حساب بایننس شما نگهداری می‌شود، انتخاب خود را انجام دهید. حالا یک کد QR برایتان نمایش داده می‌شود و هم‌چنین می‌توانید با لمس گزینه Copy، آدرس را کپی کرده و در صفحه برداشت بایننس وارد کنید.

در پایان هم باید اطلاعات نمایش داده شده در صرافی را چک کنید و در صورتی که همه چیز مورد تایید بود، روی گزینه Withdraw کلیک کنید تا تراکنش ثبت شود.

انتقال تتر از تراست ولت به کوکوین

پس از ورود به حساب کاربری خود در ، ابتدا روی Assets و سپس روی Main Account کلیک کنید. در صفحه جدید ارز دیجیتال USDT را پیدا کرده و گزینه Deposit که در مقابل نماد آن قرار دارد را انتخاب کنید. حالا با توجه به نوع تتری که در کیف پول شما نگهداری می‌شود، شبکه را هم انتخاب کنید. در پایان آدرس دریافت دارایی برایتان نمایش داده خواهد شد. این آدرس را کپی کرده و در اپلیکیشن تراست والت به بخش Send بروید. تمام اطلاعات لازم را وارد کنید و پس از چک کردن آن‌ها، Send را لمس کنید و منتظر بمانید تا مبلغ به حساب شما در کوکوین اضافه شود.

انتقال تتر از کوکوین به تراست ولت

پس از ورود به حساب کاربری خود در صرافی کوکوین، ابتدا روی Assets و سپس روی Main Account کلیک کنید. در صفحه جدید ارز دیجیتال USDT را پیدا کرده و گزینه Withdraw که در مقابل نماد آن قرار دارد را انتخاب کنید. آدرس را با توجه به نوع تتر از بخش Receive تراست والت دریافت کرده و در این قسمت کپی کنید. در ادامه مبلغ را وارد نموده و از درست بودن سایر اطلاعات هم اطمینان حاصل کنید. در پایان با کلیک کردن روی Confirm تراکنش شما ثبت خواهد شد.

انتقال تتر از کوینکس به تراست ولت

پس از ورود به حساب کاربری خود در ، از منوی Assets گزینه Withdraw را انتخاب کنید. در صفحه جدید ارز دیجیتال USDT را انتخاب و سپس روی Normal Transfer کلیک کنید. در بخش Protocol Type هم باید شبکه را انتخاب نمایید. حالا اپلیکیشن تراست والت را باز کنید و آدرس را از بخش Receive دریافت کرده و در قسمت مربوطه وارد کنید. پس از وارد کردن مبلغ مورد نظر و بررسی اطلاعات نمایش داده شده، با کلیک کردن روی گزینه Submit تراکنش خود را ثبت نمایید.

انتقال تتر از تراست ولت به کوینکس

پس از ورود به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس، از منوی Assets گزینه Deposit را انتخاب کنید. در صفحه جدید ارز دیجیتال USDT را انتخاب و شبکه آن را هم با توجه به تترهای موجود در کیف پول خود مشخص کنید. حالا می‌توانید آدرس را کپی کنید و به بخش Send تراست والت مراجعه کنید. در این قسمت باید آدرس و مبلغ تراکنش را وارد کرده و پس بررسی اطلاعات نمایش داده شده روی Confirm کلیک کنید. مبلغ ارسالی پس از تایید تراکنش، به حساب شما در صرافی افزوده خواهد شد.

کارمزد انتقال تتر (USDT) به تراست ولت

تراست ولت نیز مثل بسیاری از کیف پول های گرم ارز دیجیتال برای استفاده و انتقال رمز ارز هیچ هزینه کارمزدی دریافت نمی‌کند. همچنین تمام سواپ‌های داخلی و انتقال‌های درون برنامه‌ای از سمت تراست ولت به رایگان انجام می‌شوند، اما در نظر داشته باشید که استفاده از بلاک چین‌های زیرساخت هر رمز ارزی می‌تواند هزینه گس فی یا کارمزد خاص خود را داشته باشد.

به عنوان مثال انتقال USDT در تراست ولت با استفاده از شامل پرداخت هزینه گس فی این شبکه می‌شود که بسته به ازدحام بلاک چین اتریوم، متغیر خواهد بود. به همین صورت شبکه ترون نیز استاندارد TRC20 را دارد و گس فی مشخصی را برای انتقال تتر دریافت می‌کند. از هر والت یا کیف پول ارز دیجیتالی که استفاده کنید هم این مبلغ در هر صورت دریافت خواهد شد.

گفتنی است که شبکه ترون به طور کلی هزینه گس فی پایین‌تری دارد و به همین خاطر نیز انتقال تتر USDT در تراست ولت و دیگر کیف پول های ارز دیجیتال بر بستر استاندارد شبکه ترون محبوب‌تر از اتریوم است.

مدت زمان انتقال تتر به تراست والت

برای انتقال تتر به تراست ولت مهم‌ترین عامل تغیین کننده در زمان انجام تراکنش، شبکه انتخابی شده برای عملیات مد نظر است. در نظر داشته باشید که در شبکه‌هایی مثل اتریوم به خاطر ازدحام بالا انجام تراکنش در بیشتر مواقع از چند دقیقه تا ساعت طول خواهد کشید. در نقطه مقابل بلاک چین‌هایی مثل بایننس اسمارت چین، ترون، سولانا و اولانچ به طور کلی سرعت تایید تراکنش بالاتری نسبت به اتریوم دارند و همچنین TPS آن‌ها نیز بالاتر است.

بنابراین اگر شبکه انتقال تتر در کیف پول تراست والت برای شما اهمیت چندانی ندارد و صرفا قصد سرمایه گذاری و نگهداری دارایی در والت را دارید، می‌توانید یکی از شبکه‌های ذکر شده را برای انتقال استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا