مطالب میجیک

نجمه خدمتی: امیدوارم اردوها زودتر آغاز شود/ علاقه باشد خستگی معنا ندارد

مالی گفت: “در اردوگاه ، با کمبود مهمات و امکانات روبرو شدیم ، اما حوصله ی این کار را نداشتیم ، زیرا ما به این رشته علاقه داشتیم.”

نجمه کراتی در مصاحبه با میجیک ، در مورد روند تمرینات خود با توجه به مجوز وی برای افتتاح رشته های انفرادی گفت: “ما از اوایل اسفند در قرنطینه خانه بوده ایم و آموزش آنلاین و تحت نظر مربی خود الهام هاشمی را ادامه خواهیم داد.” مغز دارد ، اما کاملاً خوب است زیرا برنامه ریزی شده و دقیق است. این آموزش به طور همزمان و آنلاین بر روی اسکایپ انجام می شود و ما می توانیم عملکرد را از طریق ویدئو به نمایش بگذاریم.

وی درباره شروع اردوی تیم ملی نمایشگاه ها گفت: ما درباره آغاز اردو صحبت می کردیم ، اما هنوز مشخص نیست. من نمی دانم کی ، اما اردوگاه راه اندازی خواهد شد. من واقعاً اردو را از دست دادم ، اما این تعطیلات مرا به خانواده نزدیکتر کرد. من 13 سال شلیک کردم و از سال 1989 و به دور از خانواده ام عضو تیم ملی هستم. این سه ماه مرا به خانواده خود نزدیکتر و بیشتر در آرامش کرد. دلم برای آموزش و اردو زدن تنگ شده و امیدوارم اوضاع بهتر شود تا بتوانیم اردوگاه را شروع کنیم و آمادگی را بیشتر کنیم.

خادماتی افزود: امیدوارم آموزش های داخلی ما برای رشته های انفرادی ما تمام شود. در زمینه ما هیچ تماسی وجود ندارد و وضعیت بهتر از بسیاری از ورزش ها است. امیدوارم اردوگاههای ما سریعتر و سریعتر حرکت کنند و بتوانیم آماده شویم.

ملیپوش در پاسخ به سؤالاتی درباره گفته شده این اردوگاه باعث ناراحتی ملی شد ، گفت: “این اتفاق نمی افتد.” از آنجا که آنها با علاقه حرکت می کنند ، از اردو زدن خسته نمی شوند. در اردوگاه ها با کمبود امکانات و مهمات روبرو شدیم اما از جذب این میدان و همچنین به دلیل افزایش پرچم های ایران خسته نمی شدیم. ما همیشه در مسابقات و اردوها قوی هستیم و این به خاطر دعای خوب ماست.

K سروواتی گفت: “اگر این مسابقات برگزار نشود ، آنها روی روند آماده سازی تأثیر نمی گذارند ، زیرا برای جهان مشکلاتی وجود دارد.” اما اگر ما را نگه داشته و تحویل نگیریم ، 100٪ رقبا قوی تر خواهند بود. موتور نیاز به تجربه دارد و اگر ما رقابت نکنیم مشکل خواهد بود. امیدوارم مسابقه و اردوها به حالت عادی برگردند. در حال حاضر رقبا در برخی از کشورها مانند کشور ما اردو ندارند ، اما برخی از رقبا می توانند به جلو حرکت کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر المپیک لغو شود ، برندگان مدال طلای بازی های اینچئون آسیا چیستند: “ای کاش المپیک انجام شد سال گذشته ، المپیک به دلیل جنگ جهانی لغو شد ، اما فکر نمی کنم قدرت ویروس کرونا خیلی شبیه جنگ جهانی باشد. نگه دارید و ما با قدرت در آنجا خواهیم بود. ما هنوز تلاش می کنیم و امیدوار هستیم.

سرویس اسکنر گفت: “من این فرصت را دارم که به مدت چندین سال به کسانی که نیاز دارند به عنوان عضو خانواده در یک خانواده کوچک به اشتراک بگذارم ، وقتی که به دلیل شیوع تاج ، وقت آزاد دارم.” من فکر می کنم هلال احمر امسال است ، اما به دلیل زمانی که بیشتر با المپیک تأخیر فراهم می شود ، من کمی بیشتر در بیرجند ماندم و اسکن را تنظیم کردم تا بتواند به کمک دوستان به برخی افراد کمک کند.
آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا